یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخ کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر و تشریح برخی اقدامات در «پیچاب»

به گزارش کرونا از یاسوج در پی درج خبری در کرونا با عنوان بیا و محرمیت را در پیچاب تماشا کن و فراخوان از کمیته امداد جهت ورود به موضوع مسکن جوابیه‌ای توسط کمیته امداد صادر شد. در این جوابیه آمده است: احتراما معروض می دارد کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای محرومیت زدایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106041
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۴

کرونا :

پاسخ کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر و تشریح برخی اقدامات در «پیچاب»

به گزارش کرونا از یاسوج در پی درج خبری در کرونا با عنوان بیا و محرمیت را در پیچاب تماشا کن و فراخوان از کمیته امداد جهت ورود به موضوع مسکن جوابیه‌ای توسط کمیته امداد صادر شد.

در این جوابیه آمده است: احتراما معروض می دارد کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم استان متناسب با ضریب محرومیت مناطق اولویت بندی لازم را در ارائه خدمات معمول می دارد.

یکی از مناطق محروم با ضریب محرومیت بالا، منطقه پیچاب باشت بوده که در اولویت برنامه های استان در ارائه خدمات حمایتی و سرکشی مداوم توسط مدیرکل امداد استان و تیم حمایتی و اعزام گروه‌های جهادی و همچنین کانون توجه امداد شهرستان در ارایه خدمات حمایتی می باشد و در راستای حل مشکل مسکن جامعه مددجویی در قالب تفاهم نامه سه جانبه، در سنوات ۹۸ و ۹۹ تعداد ۲۰ واحد مسکن مسکونی مقاوم مددجویی در منطقه احداث و دربرنامه های سنواتی  از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ فراخوان لازم توسط امداد شهرستان از تمامی مددجویان واجد شرایط آن منطقه جهت تشکیل پرونده احداث به عمل آمد.

تعدادی جهت تشکیل پرونده اقدام ولی به علت صعب العبور بودن منطقه و نرخ بالای حمل مصالح تا محل سکونت از ادامه روند تشکیل پرونده و دریافت مجوز لازم جهت احداث انصراف و تمایلی به دریافت تسهیلات بلاعوض و معوض امدادی و بنیاد مسکن  نداشته اند.

لازم به ذکراست اداره کل امداد استان آمادگی دارد تا در صورت درخواست مددجویان متقاضی و تشکیل پرونده احداث با هماهنگی بنیاد مسکن و کسب مجوزات لازم  برای تمامی مددجوبان واجد شرایط منطقه احداث مسکن آنان را با اولویت تمام در دستور کار قرار داده و در راستای توانمند سازی جامعه مددجویی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وقتی سرنوشت ۲۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای در بازی‌های سیاسی ذبح می‌شود/ ضرورت ورود وزیر
دنبال کنید

اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته  امداد استان کهگیلویه و بوبراحمد

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi