شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطالعات ضعیفی در زمینه نماز داریم

به گزارش کرونا از دهدشت حجت الاسلام علی وحدانی فر در پیش اجلاسیه نماز شهرستان کهگیلویه به پیشینه عبادت و نماز در ایران باستان پرداخت و گفت: در آیین قدیمی ایران قبل از اسلام نماز وجود داشت و در طول تاریخ ایرانی ها تنها انسان های موحد بودند که هیچ وقت بت پرستی نکردند. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105929
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

کرونا :

مطالعات ضعیفی در زمینه نماز داریم

به گزارش کرونا از دهدشت حجت الاسلام علی وحدانی فر در پیش اجلاسیه نماز شهرستان کهگیلویه به پیشینه عبادت و نماز در ایران باستان پرداخت و گفت: در آیین قدیمی ایران قبل از اسلام نماز وجود داشت و در طول تاریخ ایرانی ها تنها انسان های موحد بودند که هیچ وقت بت پرستی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: ما حداقل ۶۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح خدا را عبادت می‌کردیم (نماز می‌خواندیم) و هیچ سندی مبنی بر بی دینی ما وجود ندارد.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه نماز فقط مختص دین اسلام نبود و در تمام ادیان مختلف وجود داشت، گفت: ایرانیان بخشی از ساعات شبانه روز را به مسئله نماز و عبادت می پرداختند.

وی در ادامه به تشریح نماز در سایر ادیان الهی پرداخت و به مشکلات و سختی های نماز در برخی ادیان اشاره کرد.

وحدانی فر احکام شریعت و فقهی برخی ادیان را به دین اسلام نزدیک خواند و گفت: ما دین اسلام را قبول داریم و احکام آن را انجام می دهیم که دچار سختی نشویم.

امام جمعه کهگیلویه ضعف در مطالعه نماز را منجر به اهتمام نداشتن در نماز خواند و گفت: خیلی از مباحثی که از آن دفاع می کنیم نشان از عدم آگاهی ما درباره آن موضوع است و در خصوص نماز، نداشتن مطالعه سبب سبک شمردن نماز می شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi