شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری یادواره شهدای «سرابیز» باشت

به گزارش کرونا از باشت، با حضور امام جمعه باشت، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج  و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و مردم یادواره ۵ شهید در روستای سرابیز مدرسه شهید رجایی  بخش مرکزی شهرستان باشت برگزار شد. امام جمعه باشت  با اشاره به اینکه عزت اسلام از برکت خون شهیدان است، اظهار داشت: امروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105887
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

کرونا :

برگزاری یادواره شهدای «سرابیز» باشت

به گزارش کرونا از باشت، با حضور امام جمعه باشت، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج  و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و مردم یادواره ۵ شهید در روستای سرابیز مدرسه شهید رجایی  بخش مرکزی شهرستان باشت برگزار شد.

امام جمعه باشت  با اشاره به اینکه عزت اسلام از برکت خون شهیدان است، اظهار داشت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست و با این عمل می‌توان مانع تسخیر روح جوانان شد. 

حجت‌الاسلام گنجه ای عنوان کرد: هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست و همانطور که بیگانگان می خواهند با برنامه های مختلف و در فضای مجازی بر روی جوانان تاثیر بگذارند ما نیز باید با برگزاری یادواره‌ها یاد شهدا را زنده نگه داریم. 

وی با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا نه‌ تنها هزینه کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری است؛ لذا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل‌های جوان معرفی می‌کنیم. 

امام جمعه باشت  با بیان این مطلب که همه ما مدیون خون شهدا هستیم در خصوص چگونه برگزار شدن یادواره‌های شهدا، یادآور شد: عزت امروز اسلام از برکت خون شهیدان است لذا این مراسمات باید به گونه‌ای برگزار شوند که لایق مقام والای شهدا باشند.

حجت الاسلام گنجه ای با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و از رسالت های مهم بسیج محسوب می شود بیان کرد: وظیفه داریم تا از طرق مختلف ترویج دهنده فرهنگ شهادت باشیم و با عناوین مختلف با برگزاری محافل و مراسمات یادواره شهدا، ایثارگری های جهادگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بیان کنیم.

افزایش ۵۸ درصدی اعتبارات گچساران نسبت به سال گذشته
دنبال کنید

وی افزود: همه ما برای ادامه راه پر افتخار شهدا وظیفه داریم و حداقل کاری که باید انجام شود برگزاری همین یادواره‌ها و زنده نگه داشتن نام و یا شهداست.

حجت الاسلام گنجه ای ادامه داد:باید راه شهدا را ادامه دهیم و معرفت، بصیرت، ولایتمداری، روحیه جهاد و تلاش در راه خدا و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها را در خود ایجاد کرده و به نسل بعد منتقل کنیم و خانواده شهدا در این جهت باید علمدار باشند.

برگزاری یادواره شهدای «سرابیز» باشت 4

برگزاری یادواره شهدای «سرابیز» باشت 5

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi