دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت خراسان رضوی در تایباد آغاز شد

جعفر شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان رضوی و خانواده آنها، امروز به میزبانی شهرستان تایباد برگزار شد و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.  وی افزود: این دوره از مسابقات با شعار 《قرآن، کتاب ،وحدت》

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105779
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۴:۵۸

کرونا :

دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت خراسان رضوی در تایباد آغاز شد

جعفر شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان رضوی و خانواده آنها، امروز به میزبانی شهرستان تایباد برگزار شد و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: این دوره از مسابقات با شعار 《قرآن، کتاب ،وحدت》 و با حضور ۱۲۰ نفر شامل ۹۵ مرد و ۲۵ زن از شهرستان های تایباد، باخرز، تربت جام، خواف، سرخس و صالح آباد برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد ادامه داد: این مسابقات قرآنی شامل رشته های حفظ کل، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل می باشد و ۹ نفر داوری آن را بر عهده دارند. 

شریفی بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت در رشته های مذکور به مرحله کشوری این مسابقات که در استان هرمزگان برگزار خواهد شد، راه می یابند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد اضافه کرد: مراسم اختتامیه نیز در روز پنجشنبه ۱۴ دیماه خواهد بود و نفرات برتر مسابقات مشخص می شوند. 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi