یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید «نجابت» از شهرک صنعتی بزرگ شیراز

نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس به بازدید خود به همراه معاون وزیر صمت و “طاهری”عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی بزرگ شیراز اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105572
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

بازدید «نجابت» از شهرک صنعتی بزرگ شیراز

روح‌اله نجابت در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت:به همراه معاون وزیر صمت و “طاهری”عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی استان بازدیدی انجام شد.

نماینده مردم  شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی  در ادامه افزود: به همراه “برادران”معاون صنایع عمومی وزیر صمت و”مصطفی طاهری” عضو کمیسیون صنایع و معادن، ضمن حضور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از تعدادی از واحدهای صنعتی بازدید کردیم.

نجابت یادآور شد:در این بازدید که تعدادی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند؛ مدیران صنایع مشکلات خود را به طور مستقیم با نماینده مردم و مسئولان وزارت صمت در میان گذاشتند.

جلسه با اعضای شورای شهر لپویی

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در سومین جلسه با اعضای شورای شهر لپویی در دوران نمایندگی، مسائل و مشکلات این شهر را بررسی کردیم.در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته برای رفع چالش‌های شهر لپویی که در جلسات و بازدیدهای گذشته مطرح شده بود؛ در خصوص این موارد نکاتی را متذکر شدیم.

وی ادامه داد: مسئولان شورای شهر لپویی در خصوص تامین اعتبارات عمرانی این شهر، مشکلات حمل و نقل، فضای سبز، مسائل اشتغال، زنان، خانواده و آسیب‌های اجتماعی و مسائل مربوط به مسکن مهر لپویی نکاتی را مطرح کردند.نماینده مردم شیراز و زرقان همچنین از بازید ازانتشارات نوید شیراز خبرداد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi