یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: حل مشکلات کشاورزان کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در نشست با وزیر جهاد کشاورزی پیگیری شده و قول مساعد جهت رفع آنها داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105563
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر جهاد کشاورزی؛ پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان

عبدالجلال ایری در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در روزهای دیداری با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه بحث و بررسی شده است.

وی افزود: در این نشست مواردی همچون اختصاص اعتبار برای اتمام عملیات احداث بندر صیادی، تعیین تکلیف اراضی ساحلی اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در کمیته رفع تداخلات و تسریع در اجرای عملیات آماده سازی سایت ۶ هزار هکتاری میگوی گمیشان مطرح شده است.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شده است می توان به حل مشکلات کمبود بذر، کود و سموم کشاورزی، خرید تضمینی برنج و مرکبات و قیمت گذاری گندم اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: باید گفته شود که آقای وزیر پس از استماع موارد مطروحه دستورات لازم جهت بررسی و رسیدگی را داده اند همچنین دستور داده اند تا اعتباری برای اتمام عملیات احداث بندر صیادی در نظر گرفته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi