یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی توسعه و فعال سازی کارخانه فخرایران با حضور وزیر دفاع

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس از بررسی فعال سازی کشت و صنعت فخرایران،توسعه کارخانه فخرایران، بررسی مشکلات جوانان روستای عرب آبادکوه و تحویل زمین برای مخزن آب شرب در دیدار با وزیر دفاع، خبرداد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105484
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

بررسی توسعه و فعال سازی کارخانه فخرایران با حضور وزیر دفاع

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از حضور خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (ایران تلکام)خبرداد.

لازم به ذکر است؛نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید از نمایشگاه با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ،مدیر کل مخابرات استان البرز ، معاونین و جمعی از تولید کنندگان دیدار و گفتگو کرد.

همچنین،علی حدادی با جمعی از اهالی شهر و روستاها ،تولیدکنندگان و اقشار مختلف شهرستان نظرآباد دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح دیدار کرد.

این دیدار با حضور وزیر دفاع ،معاونین وزیر، رئیس اتکا،رئیس فخرایران و شورای اسلامی روستای عرب آبادکوه برگزار شد.در این دیدار درخصوص فعال سازی کشت و صنعت فخرایران ،توسعه فعال سازی کارخانه فخر ایران، بررسی مشکلات جوانان روستای عرب آباد کوه و تحویل زمین برای مخزن آب شرب روستای عرب آباد گفتگو شد.
لازم به ذکر است؛ باتوجه به جلسات علی حدادی با باوزیر دفاع سابق و وزیر دفاع دولت سیزدهم و معاونین وزیر ،پیگیری جدی مصوبات برای فعال سازی کارخانه و ایجاد اشتغال پایدار و پیگیری رفع مشکلات روستای عرب آباد کوه مورد بررسی قرار گرفت.ضمنا اعضای شورای عرب آباد کوه در این جلسه حضور داشتند.

بررسی آخرین وضعیت و حل مشکلات اراضی روستای های خور، شلمزار و اغشت

جلسه بررسی آخرین وضعیت و حل مشکلات اراضی روستای های خور، شلمزار و اغشت شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.این نشست به دعوت علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و با حضور معاون عمرانی استانداری البرز ،مدیرکل راه و شهرسازی ،مدیر کل  بنیاد مسکن استان البرز، روئسای ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان ،جمعی از معاونین ادارات کل و اعضای شورای های اسلامی روستای خور و روستای شلمزاردر خصوص بررسی آخرین وضعیت و حل مشکلات اراضی این روستا ها در دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

لزوم تسریع در اجرای طرح های آبرسانی به نهبندان و سربیشه
دنبال کنید

یادواره شهدای عزیز شهرتنکمان شهرستان نظرآباد

یادواره شهدای شهر تنکمان شهرستان نظرآباد با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه ،فرماندار ،فرمانده سپاه ،خانواده معزز شهدا ،مردم فهیم و بزرگوار شهرستان نظرآباد و جمعی از مسئولین شهرستان در مسجد جامع شهر تنکمان شهرستان نظرآباد برگزار شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi