یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

صدور 2 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

اسلام جاودان خرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از شاخص های رسیدن به توسعه پایدار، پایش واحدهای صنعتی است. وی بیان کرد: در این راستا باتوجه به اینکه فعالیت برخی از صنایع خارج از ساعات اداری و شبانه می باشد، به‌منظور نظارت بیشتر بر فعالیت این صنایع، پایش شبانه واحدهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105469
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

صدور 2 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

اسلام جاودان خرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از شاخص های رسیدن به توسعه پایدار، پایش واحدهای صنعتی است.

وی بیان کرد: در این راستا باتوجه به اینکه فعالیت برخی از صنایع خارج از ساعات اداری و شبانه می باشد، به‌منظور نظارت بیشتر بر فعالیت این صنایع، پایش شبانه واحدهای صنعتی خدماتی در دستور کار این اداره قرار گرفت .

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همین راستا با اجرای این طرح ۱۲ واحد خدماتی – صنعتی و تولیدی شهرستان های گچساران ،دهدشت و باشت پایش شدند که برای ۲ واحد از آنها اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

جاودان خرد با اشاره به ثبت نتایج حاصله از پایش در سامانه جامع محیط زیست و انجام اقدامات قانونی لازم در خصوص ننایج حاصله از پایش عنوان کرد: مطابق با قانون در پایش بعدی ک بصورت سرزده انجام خواهد گرفت چنانچه صنعتی که اخطاریه زیست محیطی دریافت نموده رفع آلودگی نکرده باشد به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی افزود:حفظ محیط زیست نیازمند همکاری و تعامل مابین مردم، دستگاه های اجرایی و صنایع است ، گروه های بازرسی محیط زیست استان در بازدید های دوره ای و سرزده از واحد های صنعتی خدماتی ، ضمن شناسایی منابع آلاینده آب، هوا و خاک طبق مقررات برخورد خواهند کرد ، ضمن آنکه واحدهایی که معیارهای زیست محیطی را رعایت کرده باشند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi