چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ادامه توزیع مرغ منجمد تا متعادل شدن قیمت‌ها در باشت

محمد انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت از توزیع مرغ منجمد وارداتی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در حوزه محصولات کشاورزی یکی از وظایف اصلی جهاد کشاورزی شهرستان است و در سالی که به شعار رشد تولید، مهار تورم مزین شده است اجازه افزایش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105406
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

کرونا :

ادامه توزیع مرغ منجمد تا متعادل شدن قیمت‌ها در باشت

محمد انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت از توزیع مرغ منجمد وارداتی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در حوزه محصولات کشاورزی یکی از وظایف اصلی جهاد کشاورزی شهرستان است و در سالی که به شعار رشد تولید، مهار تورم مزین شده است اجازه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را نخواهیم داد.

وی افزود: در راستای کنترل قیمت‌ها و تعادل بازار مرغ، ۷ تن مرغ منجمد به صورت گسترده و در سطح شهرستان  توزیع خواهد شد تا از هرگونه افزایش قیمت در این حوزه جلوگیری شود.

مدیر جهاد کشاورزی باشت به مردم اطمینان داد به میزان کافی ذخایر راهبردی در حوزه محصولات کشاورزی وجود دارد و مردم نگرانی بابت تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و سایر اقلام راهبردی نداشته باشند.

انصاری ادامه داد: تا زمانی که قیمت‌ها در بازار متعادل نشود توزیع مرغ منجمد تداوم خواهد یافت تا مردم کوچک‌ترین مشکلی در دسترسی به گوشت مرغ سالم و با قیمت مناسب نداشته باشند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi