جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه شورای ائتلاف پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات

به گزارش کرونا از خرم‌آباد، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در حمایت از فرامین رهبر فرزانۀ انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: این شورا آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با مقوله انتخابات است. متن بیانیه به شرح زیر است: «یأَایهُّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ أَطِیعُواْاللَّهَ وَ أَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَ أُوْلی الْأَمْرِ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105358
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

کرونا :

بیانیه شورای ائتلاف پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات

به گزارش کرونا از خرم‌آباد، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در حمایت از فرامین رهبر فرزانۀ انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: این شورا آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با مقوله انتخابات است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«یأَایهُّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ أَطِیعُواْاللَّهَ وَ أَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَ أُوْلی الْأَمْرِ مِنکمُ» (ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیامبر خدا و اولی الأمر را) (نساء/۵۹)

امام خامنه ای مدظله العالی:

«مجلس شورای اسلامی، طبق قانون اساسی، ریل‌گذاری‌کننده‌ی آینده‌ی کشور است…..بنده چهار خصوصیّت را در اوّل امسال راجع به این انتخابات به ملّت ایران عرض کردم: اوّلاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه، و رابعاً امنیّت انتخابات؛ این چهار خصوصیّت باید انجام بگیرد. اگر انتخابات در کشور نباشد، یا دیکتاتوری است یا هرج‌ومرج و ناامنی است. انتخابات در کشور تحوّل ایجاد می‌کند. رقابت یعنی جناحهای سیاسی برای شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند.» ۲ دی ۱۴۰۲

طبق آیات و روایات و عقل سلیم و نیز بنا به فرمودۀ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، چنانچه می‌خواهیم به مملکت و دین و آئین و دنیا و آخرت ما آسیبی نرسد و به سعادتمندی در عالمین برسیم، راه آن پیروی، حمایت، پشتیبانی و تبعیت از ولی فقیه زمان است.

امروزه دوست و دشمن به سلامت، صلابت، شجاعت، شهامت، مدیریت، توانمندی، هوشیاری و آینده نگری رهبر فرزانه و آگاه ما اعتراف دارند. قدردانی از این نعمت گران‌بها و حافظ منافع دینی و ملی، پیروی از رهنمودهای دلسوزانه و هشدارهای روشنگرانۀ معظمٌ له است.

این رهبر خردمند و حکیم با توجه به شناخت و آگاهی از همۀ مشکلات و نارسائی‌ها و نیازهای داخلی و توطئه‌های دشمنان شیطان صفت،همگی را به حضور پرشور در انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری که هر دو مهم و سرنوشت ساز و تاثیرگذار هستند، فراخواندند.

استاندار: سپاه فتح در حفاظت از مرزها نقش ارزنده ای داشته است
دنبال کنید

با عنایت به تاکید مجدد معظمٌ له و یادآوری در مورد چهار ویژگی مهم انتخابات آتیه، موارد ذیل را از ملت انقلابی و شریف لرستان، مسؤولان و دست اندر کاران محترم انتخابات اعم از هیئت‌های نظارت و اجرائی،نامزدهای مجلس،رسانه ها و بخصوص جریان‌های سیاسی و افراد تاثیرگذارِ استان خواستاریم:

اولاً: تلاش برای مشارکت قوی و حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی است، زیرا راه مقابله با مشکلات موجود، بخصوص تورم و گرانی و برخی مفاسد و نیز مقابله با تهدیدهای دشمنان خارجی ،حضور در انتخابات و گزینش نمایندگانی مؤمن، انقلابی، متخصص، فساد ستیز و آگاه است.

ثانیاً عبارتست از: رقابتی سالم و کم هزینه، بر پایۀ اصول و موازین دینی و اخلاقی و نیز رقابت جریان‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی با گرایشات مختلف برای ارائه فهرست انتخاباتی و پرهیز از وعده‌های دست نیافتنی و خارج از وظایف نمایندگی و تخریب رقبا.

ثالثاً سلامت و امنیت انتخابات که وظیفۀ اصلی هیئت‌های نظارت و اجرائی است.در این مورد هیئت‌های مذکور و مسئولان ذی‌ربط و کلیۀ دست اندرکاران انتخابات، لازم است با رعایت اصل عدالت و بی طرفی، در صیانت از تک تک آرای مردم بکوشند و با پرهیز از هرگونه اقدامات شائبه برانگیز و دلسرد کننده، زمینه ساز سلامت و امنیت انتخابات باشند.

در این خصوص هشدار داده می‌شود که نگرانی‌ها و دغدغه‌هائی در برخی از نقاط استان وجود دارد؛ لازم است مسئولان استانی و شهرستانی به آنها توجه جدّی داشته و با قید فوریت پیگیری بفرمایند.

در این جهت اعلام می دارد که شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، طبق برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از مرکز، تلاش نموده تا با فعال نمودن کمیته‌های انتخاباتی در شهرستانهای مختلف استان و اجرای برنامه‌های متعدد از جمله شناسائی و بررسی نامزدهای مختلف برای رسیدن به نامزد اصلح، برگزاری مجامع و جلسات روشنگری و بصیرت افزائی در استان و تهران، اعلام مواضع با صدور بیانیه‌ها و انجام مصاحبه‌های مطبوعاتی، دین خود را در مسیر عمل به منویات رهبری معظم انقلاب ادا نماید.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر ضرب وشتم متهم توسط مامورین نیروهای نظامی شهرستان را تکذیب کرد
دنبال کنید

در همین راستا شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی کشور، در کنار سایر برنامه.های خود، دو اقدام مناسب دیگر انجام داده است که استان از آنها استفاده می‌کند:

یکی عبارتست از بررسی عملکرد، مواضع و سوابق نمایندگان کنونی و ادواری در قالب یک پوشه برای هر کدام و دیگری معرفی و اعلام یک وب‌گاه (سایت) عمومی و سراسری جهت ثبت نام و ارسال سوابق و نظرات نامزدهائی که مایل هستند در لیست شورای ائتلاف قرار بگیرند.

تاکنون بیش از یکصد و سی نفر از نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی از استان لرستان در این وبگاه ثبت نام کرده‌اند و تا نیمۀ دی ما یعنی تاریخی که اسامی تأیید شدگان اعلام می‌شود، سایر نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی نیز فرصت دارند تا به این پایگاه مراجعه و ثبت نام کنند.

در پایان بار دیگر ضمن اعلام حمایت قاطع و تبعیت کامل از منویات و فرامین رهبر فرزانۀ انقلاب(مدظله العالی) بخصوص در مورد انتخابات پیش رو، بار دیگر آمادگی خود را برای عمل به فرامین معظمٌ له اعلام می‌داریم.

والسّلام علی عبادالله الصّالحین

دی ماه ۱۴۰۲

شورای استانی ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi