سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن همچنان به دنبال فتنه گری و برپایی غائله است

به گزارش کرونا از زرندیه، محسن صادقی ظهر امروز در جمع شورای اداری شهرستان که به مناسبت نهم دی ماه برگزار شد، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار در فتنه انگیزی و فتنه گری با تکیه بر اهرم‌های قدرت سعی دارند رهبری الهی را از صحنه خارج و دین را به حاشیه برانند.  وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105244
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

کرونا :

دشمن همچنان به دنبال فتنه گری و برپایی غائله است

به گزارش کرونا از زرندیه، محسن صادقی ظهر امروز در جمع شورای اداری شهرستان که به مناسبت نهم دی ماه برگزار شد، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار در فتنه انگیزی و فتنه گری با تکیه بر اهرم‌های قدرت سعی دارند رهبری الهی را از صحنه خارج و دین را به حاشیه برانند. 

وی با تاکید بر اینکه جبهه باطل همواره در برابر جبهه حق قرار داشته و درصدد جلوگیری از قدرت و اقتدار جبهه حق است، یادآور شد: یکی از فراوان‌رین شیوه‌های عملکردی دشمنان علیه جبهه حق که همواره در طول تاریخ مورد استفاده آنان قرار گرفته، فتنه گری و برپایی غائله است.

فرمانده سپاه زرندیه اطلاعات و امپراطوری رسانه‌ای، ثروت، وجاهت و مکنت را از جمله اهرم‌های قدرت جبهه استکبار در فتنه انگیزی دانست و افزود: دشمنان با بزرگنمایی و تقدس گرائی همراه با رویکردی منافقانه به دنبال فتنه انگیزی و جریان سازی بر علیه نظام مقدس اسلامی است.

 صادقی با اشاره به اهمیت بازخوانی فتنه ۸۸ در میان نسل جوان خاطرنشان کرد: با گذشت نزدیک به ۱۵ سال از این فتنه‌ای که نابودی نظام و انقلاب را نشانه رفته بود، هنوز بسیاری از مردم بویژه نسل جوان از ریشه این فتنه آگاهی کافی ندارند.

وی مردم را یکی از اضلاع سه‌گانه  نظام اسلامی و حاکمیت دینی عنوان کرد و افزود: نقش مردم در بقای نظام اسلامی بسیار اساسی و زیربنائی است و مردم جلوتر از بسیاری از مسوولین در سال ۸۸ مقابل جریان فتنه انگیز ایستادند.

حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه شهر پرندک نیز با اشاره به فتنه انگیزی‌های دشمنان از آغاز انقلاب تا به امروز اظهار داشت: تمام هدف این دشمنی‌ها سقوط و خروج این حکومت دینی و الهی از مسیر اصلی خود بود.

امضای تفاهم نامه اجرای طرح داناب در استان کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

امام جمعه شهر پرندک با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه‌ای جبهه کفر و استکبار بر علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان با به کارگیری بسترهای مختلفی چون ماهواره ها، اینترنت، فضای مجازی به دنبال تأثیرگذاری بر فکر، اندیشه و دل نه تنها مردم ایران بلکه تمامی ملت‌های مسلمان هستند.

 مجدی زاده جایگاه و نقش مردم در تقابل با فتنه‌ها و غائله‌ها را بسیار مهم دانست و افزود: عملکرد مثبت و منفی مردم در مسیر حرکت انبیاء و رهبری الهی در تقابل با طاغوتیان و فتنه گران قابل توجه بوده و بیان آن برای عبرت و درس گرفتن مردم و ناآگاهان بسیار ضروری است.

وی حضور فراگیر در حماسه ۹ دی را یکی از برجسته ترین موفقیت‌های ملت ایران در تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم بصیر ایران اسلامی  با حضور پرشور خود ضمن تثبیت جایگاه نظام اسلامی، فتنه ۸۸ را خنثی کردند.

 پایان پیام


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi