دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

استان گلستان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استان گلستان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است تاکید کرد که رفع این مشکل در گروی توجه جدی دولت به ویژه مسئولان حوزه سلامت است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104992
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

استان گلستان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در حوزه انتخابیه خود، گفت: هم‌اکنون نیاز است که به وضعیت بیمارستان‌های استان گلستان توجه شود چراکه ما با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستیم که نیازمند توجه جدی دولت به ویژه مسئولان حوزه سلامت است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته تجهیزات پزشکی به میزان مطلوب در این استان تامین شده است کمااینکه دستگاه‌های ام آر آی، توموترابی پیشرفته سرطان و سی تی آنژیو برای مراکز درمانی این استان تهیه شده و مردم از این خدمات استفاده می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقدامات مطلوبی که در حوزه راه این منطقه انجام شده است، یادآور شد: به دنبال پیگیری‌های به عمل آمده پروژه سه بانده شدن جاده‌های بین شهری آق قلا به بندر ترکمن به اتمام رسید و حدود ۲۰ کیلومتر از جاده آق قلا به گنبد کاووس نیز آسفالت شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون در تلاش هستیم عقب‌ماندگی استان گلستان که متاسفانه در زمره ۴استان محروم کشور قرار گرفته است، جبران شود و مشکلات معیشتی مردم رفع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi