یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست انتخاباتی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گچساران اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری بوده و از ویژگی های نظام اسلامی است، مشارکت بیشتر در انتخابات یعنی مقبولیت نظام و هر چه مشارکت ما بیشتر باشد محبوبیت نظام بیشتر است. فرماندار گچساران تصریح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104755
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند

به گزارش کرونا از گچساران روانبخش دیهیم خوب در نشست انتخاباتی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گچساران اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری بوده و از ویژگی های نظام اسلامی است، مشارکت بیشتر در انتخابات یعنی مقبولیت نظام و هر چه مشارکت ما بیشتر باشد محبوبیت نظام بیشتر است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: دشمنان در بعد منفی چشم انتظار انتخابات هستند زیرا در نقشه های شوم خود روی آن سرمایه گذاری کرده و دوستان نظام نیز بخاطر اهمیت آن و به رخ کشیدن قدرت نظام منتظر این رویداد هستند.

دیهیم خوب عنوان کرد: در آغاز سال رهبر انقلاب بحث انتخابات را مطرح کردند، این انتخابات نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا شرایط خاصی دارد.

دیهیم خوب عنوان کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که برای مردم داشتند چهار مولفه را برای مسئولان در راستای برگزاری این رویداد مهم تبیین کردند و باید تلاش کنیم تا شاخصه های مهم تحقق پیدا کند و بدانیم برای انتخابات رکن اصلی قانون است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه اگر بتوانیم قانون را اجرا کنیم زمینه مشارکت نیز فراهم می شود، خاطرنشان کرد: شوراها و دهیاران به عنوان متولی قانون در روستاها هستند.

دیهیم خوب بیان کرد: اگر از قانون تبعیت نکنید باعث کم شدن اعتماد مردم خواهید شد، باید با اجرای قانون در راستای اعتماد بیشتر مردم گام بردارید.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی می توانند در مشارکت و تشویق مردم برای حضور در انتخابات تاثیر بسزایی داشته باشند، مشارکت در انتخابات می تواند در توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور موثر شود.

خون تازه در رگ‌ پروژه‌های بهداشت و درمان گچساران/ نظارت مستمر مدیریت جدید بر پروژه‌ها
دنبال کنید

فرماندار گچساران اظهار کرد: در انتخابات باید نسبت به جریانات بی‌طرف بوده و قانونمند رفتار کنید، نباید امکانات در اختیار شخص یا جناح خاص برای استفاده قرار گیرد، باید مشارکت در لوای قانون انجام شود.

دیهیم خوب گفت: همه ما به عنوان مجریان قانون باید زمینه چهار شاخصه اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات را رعایت کنیم.

وی افزود: زمینه ای را فراهم کنیم تا مردم به ما اعتماد کنند، انتخابات به عنوان آبروی نظام است.

فرماندار گچساران با اشاره به زیرساختهای انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: زیرساختها شعب بررسی شده و در برخی از آنها مشکلاتی اعم از فیبر نوری وجود داشت که آنها را اطلاع دادیم و مجددا آنها را بررسی خواهیم کرد.

علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران نیز با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: حضور حداکثری پایانی بر فرافکنی دشمن بوده و بر خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی بسیار اثرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گچساران با اشاره به استفاده دشمنان ایران اسلامی از ظرفیت رسانه ای گفت: امروزه دشمن امپراطوری رسانه در برابر نظام جمهوری اسلامی راه انداخته است، افزایش سواد رسانه ای در حال حاضر بسیار تاثیرگذار است.

علیزاده عنوان کرد: حضور حداکثری بسیار مهم بوده و نقش دهیاران و شوراها در این راستا کلیدی و تاثیر گذار است.

به گزارش فارس در این نشست برخی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نظرات خود را در خصوص برگزاری بهتر انتخابات ارائه دادند.

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند 7

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند 8

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند 9

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند 10

فرماندار: دهیاران گچساران در انتخابات بی‌طرف باشند 11

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi