شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران پاسخ به مطالبه 40 ساله مردم این استان بود

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، با بیان اینکه منطقه آزاد تجاری مازندران که مطالبه ۴۰ ساله مردم این منطقه مخصوصا شرق استان بود تصویب و ابلاغ شد و دولت نیز کارهای اجرایی آن را شروع کرده است تاکید کرد که این مرکز نقش موثری در رشد و توسعه پایدار و اشتغالزایی در این منطقه خواهد داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104728
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران پاسخ به مطالبه 40 ساله مردم این استان بود

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان اقداماتی که به تازگی برای حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: به دنبال پیگیری های صورت گرفته در نهایت منطقه آزاد تجاری مازندران که مطالبه ۴۰ ساله مردم این منطقه مخصوصا شرق این استان بود تصویب و ابلاغ شد و دولت نیز کارهای اجرایی آن را شروع کرده است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد افتتاح مراکز و دفاتر رسمی این منطقه آزاد تجاری-صنعتی باشیم و سازمان ها و ساختارهای آن شکل بگیرد که قرار است در زمینه صادرات، واردات و فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی فعالیت داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بی تردید ایجاد این منطقه آزاد در استان مازندران باعث رشد و توسعه پایدار در این منطقه می‌شود و بستر لازم برای اشتغالزایی را نیز فراهم خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi