جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم پیگیری مسائل دانشگاه شیراز و مشکلات مالی آن از طریق جلسه مشترک با وزیر علوم

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت:در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان فارس و مدیریت دانشگاه شیراز،چالش‌ها و مسائل پیش‌روی دانشگاه برای بهبود کیفیت علم آموزی و جامعه علمی بررسی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104674
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

لزوم پیگیری مسائل دانشگاه شیراز و مشکلات مالی آن از طریق جلسه مشترک با وزیر علوم

روح‌اله نجابت در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  از حضور خود در چهارمین جلسه شورای بافت تاریخی فرهنگی شیراز خبر داد.

نماینده مردم  شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه شورای بافت تاریخی فرهنگی شیراز  گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی، شورای شهر، سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل راه و شهرسازی، سازمان آب و فاضلاب و به ریاست فرماندار شیراز در مسجد مشیرالملک شیراز برگزار شد.

نجابت یادآور شد: در این جلسه پیرامون ساماندهی اطراف بقعه بی‌بی دختران، ساماندهی معتادان متجاهر در محیط بافت و تسریع در طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بافت تصمیماتی اتخاذ شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به بازدید از روستاهای دهستان دشت ارژن ادامه داد: از روستاهای بخش ارژن شهرستان شیراز نیز بازدیدی انجام شد.همچنین در رزمایش سراسری خدمت‌رسانی به جامعه عشایری حضور داشتم.

وی ادامه داد:در این بازدید که به همراه کارشناسان بخشداری بخش ارژن انجام شد،ضمن شنیدن دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم و منتخبین مردم در شورای اسلامی روستاها و دهیاری‌ها، اصلی‌ترین معضل روستا شناسایی  شد و  اقدامات لازم جهت رفع مشکل را از مسئولان اجرایی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم  شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از بلوار اتحاد با همراهی مسئولان،مطرح کرد: ضمن شرکت در جلسه‌ای که به منظور پیگیری مشکلات ساکنین بلوار اتحاد و مناطق اطراف آن برگزار شد، پای درد دل ساکنین این محله نشستیم و پس از آن به همراه مسئولان اجرایی از برخی مناطق اطراف بلوار اتحاد بازدید و حل مسائل و مشکلات ساکنین این مناطق را پیگیری کردیم. این رویداد به همت استاندار فارس و قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن‌موسی علیه‌السلام برگزار شده بود.

گردشگری سلامت در غرب مازندران توسعه یابد
دنبال کنید

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درمجلس با اشاره به حضور در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با مجموعه مدیریت دانشگاه شیراز  افزود:در جلسه‌ای که با موضوع بررسی مشکلات دانشگاه شیراز برگزار شد، چالش‌ها و مسائل پیش‌روی دانشگاه برای بهبود کیفیت علم آموزی و جامعه علمی، از جمله امیدبخشی و حفظ دانشجویان و اساتید، بهبود خدمات کمی و کیفیت و معضلات مالی دانشگاه به تبادل نظر گذاشته شد. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر جایگاه و نقش دانشگاه شیراز،تصریح کرد:در این جلسه ، پیشنهاد ارائه و پیگیری مسائل دانشگاه خصوصا موضوع نیازهای مالی از طریق جلسه مشترک با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری داده شد که در نهایت با تصمیم مجمع نمایندگان استان مقرر شد نسبت به برگزاری جلسه با وزیر علوم هماهنگی لازم به عمل آید./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi