دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکمیل پروژه منطقه آزاد مهران به‌عنوان مطالبه اصلی مردم ایلام پیشرفت قابل توجهی نداشته است

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، از بی‌توجهی مسئولان مربوطه به تکمیل پروژه منطقه آزاد مهران و فعالسازی بازارچه‌های مرزی هلاله شمالی و چنگوله انتقاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104668
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

تکمیل پروژه منطقه آزاد مهران به‌عنوان مطالبه اصلی مردم ایلام پیشرفت قابل توجهی نداشته است

علی اکبر بسطامی در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان وضعیت پروژه‌های مهم حوزه انتخابیه خود که نقش موثری در اشتغال و رونق تولید دارند، گفت: تکمیل پروژه منطقه آزاد مهران از مطالبات اصلی مردم این منطقه است که سال‌ها طول کشید و برغم اینکه از مرزهای مهم بین‌المللی با کشور دوست و برادر عراق است اما هنوز مشکلات آن رفع نشده و پیشرفت فیزیکی قابل توجهی نداشته است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازارچه‌های مرزی این منطقه اعم از هلاله شمالی و چنگوله و بازارچه‌های حوزه جنوب که در این منطقه داریم هنوز فعالیتشان شروع نشده است و این در حالی است که می‌توانند نقش موثری در اقتصاد و رونق تولید داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عمده اشتغال ایلام خُرد و خانگی است که نمی‌توان آنها را در زمره مشاغل پایدار و مولد قرار داد بنابراین دولت باید استفاده از طرح‌های پایین دستی در حوزه نفت و گاز که بتواند هم اشتغال مولدایجاد کند و هم در تولید و ارزآوری کشور موثر باشد را به طور جدی مورد توجه قرار دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi