پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ ماده 23 برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی ارومیه/دستور وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد شهرک مبین

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، از اخذ ماده ۲۳ برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی این منطقه و دستور وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد شهرک مبین در حوزه انتخابیه خود خبرداد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104662
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

اخذ ماده 23 برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی ارومیه/دستور وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد شهرک مبین

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در بیان جزییات اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان برای حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: به‌دنبال پیگیری های صورت گرفته ماده ۲۳ برای احداث بیمارستان هزار تخت خوابی اخذ شد و الان استاندار محترم و رییس دانشگاه علوم پزشکی به دنبال این هستند که بودجه خاص این ماده را اخذ کنند تا بتوانیم این بیمارستان که دهکده سلامت این منطقه محسوب می‌شود را احداث کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیگیری احداث خطوط یک و دو و تونل بزرگراه ارومیه-تبریز در نهایت به دستور وزیر راه و شهرسازی برای تغییر پیمانکار این پروژه منتهی شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: دعوت از ۵ نفراز مسئولان برای حضور در وزیر آباد و بررسی مشکلات حوزه های آب، گازرسانی و جاده ای این منطقه از دیگر اقداماتی بود که هفته گذشته انجام شد.

عضو مجمع آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دستور وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد شهرک مبین ازدیگر اقداماتی بود که درپی پیگیری هایی که انجام دادیم، صورت گرفت چراکه این محدوده از ارومیه فاصله داشت وامکان الحاق آن به این شهر وجود نداشت بنابراین در طرح جامع ارومیه لحاظ نشده بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi