شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهدا میهمان دانش‌آموزان یاسوجی+ تصاویر

به گزارش کرونا از یاسوج، آئین استقبال از شهید گمنام در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان با حضور مدیرکل ،معاونین و کارکنان آغاز شد که پس از تشییع بر روی دستان همکاران فرهنگی و طی مسیر در محوطه اداره کل، در جلوی ساختمان شماره یک آیین عزاداری برگزار و ضمن تجدید میثاق با شهید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104528
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

کرونا :

شهدا میهمان دانش‌آموزان یاسوجی+ تصاویر

به گزارش کرونا از یاسوج، آئین استقبال از شهید گمنام در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان با حضور مدیرکل ،معاونین و کارکنان آغاز شد که پس از تشییع بر روی دستان همکاران فرهنگی و طی مسیر در محوطه اداره کل، در جلوی ساختمان شماره یک آیین عزاداری برگزار و ضمن تجدید میثاق با شهید گمنام دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) شهدا را ضامن بقاء و تداوم انقلاب اسلامی دانست.

شهدا میهمان دانش‌آموزان یاسوجی+ تصاویر 5

 

حسنعلی عزت خواه گفت: شهدا معلمین عملی جامعه هستند که باید با الگوی از آنها منش ،سبک وسیره شهدا را سرمشق و الگوی خویش قرار دهیم.

وی با اینکه آموزش وپرورش نقش مهمی در ترویج فرهنگ و سیره ،ارزشها و آرمانهای شهدا و انتقال آن به نسل جوان دارد گفت: امروز در بحث جهاد تبیین و حرکت در مسیر آرمانهای شهدا همه وظیفه داریم که اگر وظایفمان را به درستی انجام ندهیم مدیون خون شهدا هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز گفت: برنامه ریزی لازم از سوی کنگره شهدا برای تشییع شهید گمنام در مدارس انجام گرفته و امروز فضای برخی مدارس استان با حضور شهدا عطرآگین خواهد بود.

شهدا میهمان دانش‌آموزان یاسوجی+ تصاویر 6

 

حجت دبیقی ،حضور گسترده دانش آموزان در مراسم معنوی تشییع شهیدای گمنام در مدارس را نشان از سربلندی نظام تعلیم و تربیت در برابر هجوم همه جانبه تبلیغات مسموم دشمنان عنوان کرد.

پس از مداحی و سینه زنی کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان در فضایی حزن انگیز با شهید گمنام وداع و این شهید والامقام برای تشییع به برخی مدارس شهر یاسوج انتقال داده شد.  

پیش‌بینی دمای زیر صفر برای مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

گفتنی است؛ همزمان با ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) اقصی نقاط ایران اسلامی رنگ و بوی شهادت به خود گرفته و سرزمین شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد نیز از این فیض الهی متنعم گشته است.

شهدا میهمان دانش‌آموزان یاسوجی+ تصاویر 7

 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi