شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

قول مساعد وزارت ورزش برای تامین زیرساخت های ورزشی کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: برای رفع مشکل حوزه ورزش نیز اقداماتی انجام گرفته است اما کافی نبوده و اخیرا جلساتی با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده ام که قول مساعد داده اند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104480
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

قول مساعد وزارت ورزش برای تامین زیرساخت های ورزشی کوهدشت و رومشکان

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه انجام شده است گفت: در تلاش هستیم تا وزارت بهداشت اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان در حال ساخت کوهدشت را تامین کند و امیدواریم که نهایت همکاری را داشته باشند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع مشکل حوزه ورزش نیز اقداماتی انجام گرفته است اما کافی نبوده و اخیرا جلساتی با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده ام که قول مساعد داده اند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ناگفته نماند در بحث بهداشت مجوز احداث ساخت چند مرکز جامع سلامت اخذ و در حال ساخت هستند که این ها نیز به اعتبار نیاز دارند و امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی اعتبار لازم را در این رابطه اختصاص دهد.

وی بیان کرد: با رایزنی هایی که انجام گرفت مقرر شد اعتباری هم برای بازسازی مدارس روستایی حوزه انتخابیه در نظر گرفته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi