چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

وداع با شهید ۱۹ ساله در بیت‌الزهرای حاج قاسم

کرونا _ کرمان؛ مهسا حقانیت: شام شهادت حضرت زهرا (س)، بیت‌الزهرای حاج قاسم و وداع جانسوز عزاداران فاطمی با شهید گمنامی که فقط ۱۹ سال داشت، این مردم به زیبایی برای فرزند رشیدشان سنگ‌تمام گذاشتند.  ۵ روز است ۵ شهید گمنام قدم بر چشم ما کرمانی‌ها گذاشته‌اند، مردم هرجا که به این شهدا رسیدند، برای‌شان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104405
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

کرونا :

وداع با شهید ۱۹ ساله در بیت‌الزهرای حاج قاسم

کرونا _ کرمان؛ مهسا حقانیت: شام شهادت حضرت زهرا (س)، بیت‌الزهرای حاج قاسم و وداع جانسوز عزاداران فاطمی با شهید گمنامی که فقط ۱۹ سال داشت، این مردم به زیبایی برای فرزند رشیدشان سنگ‌تمام گذاشتند.

 ۵ روز است ۵ شهید گمنام قدم بر چشم ما کرمانی‌ها گذاشته‌اند، مردم هرجا که به این شهدا رسیدند، برای‌شان سنگ‌تمام گذاشتند، از گلباران پیکر شهدا در جلسه‌ها و رخصت گرفتن از آنها در گود زورخانه تا آینه و قرآن گرفتن مادران شهدا و زنان کرمانی برای این سروهای رشید.

اما امشب، شب وداع بود، شهید گمنام ۱۹ ساله‌ای را به بیت‌الزهرا(س) موقوفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آوردند تا زنان با ضجه و مویه و مردان با اشک و سینه‌های سوخته برایش مادری و پدری کنند.

در بیت الزهرا(س) جای سوزن انداختن نیست، علاوه بر کرمانی‌ها، کاروانی از مشهد مقدس هم رسیده است و جمعی از خانواده شهدای فاطمیون که افغان‌های مقیم کرمان هستند.

امام جمعه کرمان در حال صحبت کردن است، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی می‌گوید: هر فردی که خداترس باشد در امنیت کامل است و اهل معرفت همواره به‌یاد خدا هستند.

وی ادامه می‌دهد: این محافل فاطمی و معنوی باید ما را تکان دهد و زندگی‌مان را عوض کند و تصمیم‌های جدیدی بگیریم.

چای روضه پخش می‌کنند، پرچم حرم آقا امام رضا(ع) را خادمان رضوی می‌آوردند و عطر اسپند می‌پیچد توی بیت‌الزهرا(س) و مردم با نوای گرم مداح بر سر و سینه می‌زنند و اشک می‌ریزند و با فرزند شهیدشان خداحافظی می‌کنند، فرزند شهید گمنامی که فقط ۱۹ سال داشت … .

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله زده در شهرستان دنا تمدید شد
دنبال کنید

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi