سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرهای خوب راهداری برای گچساران از امام‌زاده جعفر تا سرآب‌ننیز و پشکان

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه‌های حوزه راه در این شهرستان فعال بوده و از پیشرفت خوبی برخوردار است.  وی بیان کرد: در حال حاضر ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۳۷۸ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال در گچساران اجرا و یا در دست اقدام است.  سرپرست راهداری و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104393
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۷

کرونا :

خبرهای خوب راهداری برای گچساران از امام‌زاده جعفر تا سرآب‌ننیز و پشکان

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه‌های حوزه راه در این شهرستان فعال بوده و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

 وی بیان کرد: در حال حاضر ۵ پروژه با اعتبار بیش از ۳۷۸ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال در گچساران اجرا و یا در دست اقدام است.

 سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میانگین پیشرفت این پروژه‌ها ۷۵ الی ۱۰۰ است.

 پیمانجو عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی گلزار روستاهای آبچیرک، آبتوت، پاکوه، سراب ننیز و امامزاده جعفر با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۱۴۴ هزار ریال به طول بیش از ۲ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ اجرا گردیده است.

 وی گفت: همچنین بهسازی و آسفالت راه روستایی پشکان با اعتبار بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۸۳۳ هزار ریال و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اقدام است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت جاده قبرستان دوگنبدان (آنتنی کارخانه روغن نباتی ) با اعتبار بیش از ۶۲ میلیارد و ۶۲۶ میلیون و ۱۱۸ هزار ریال و پیشرفت ۹۵ درصد از دیگر پروژه‌های در دست اقدام گچساران است.

پیمانجو بیان کرد: از دیگر پروژه‌های حوزه راه در گچساران می‌توان به بهسازی و آسفالت و اجرای عملیات ابنیه فنی راه روستایی رودبال ( پل ) با اعتبار بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۵۰۰۰ ریال و پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد اشاره کرد.

 وی افزود: بهسازی راه روستایی رودبال (دیوار حایل) با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۵۳۴ میلیون و ۴۱۱ هزار ریال و پیشرفت ۷۵ درصد از دیگر پروژه‌های فعال گچساران است.

امام جمعه یاسوج: شهدا راه عزت و سعادت را به ملت ایران آموختند 
دنبال کنید

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi