پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشجو معلمان، پیشران حرکت انقلاب و نظام اسلامی هستند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه فرهنگیان تبریز، ضمن استماع مشکلات و مسائل دانشجو معلمان این دانشگاه، قول پیگیری مسائل و مشکلات دانشجویان را داد و تأکید کرد: شما دانشجو معلمان پیشران حرکت انقلاب و نظام اسلامی هستید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104384
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

دانشجو معلمان، پیشران حرکت انقلاب و نظام اسلامی هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ روح اله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهرو اسکو و عضو هیأت رئیسه مجلس، از خوابگاه و سلف دانشجویی پردیس علامه امینی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی  بازدید کرد.

 عضو هیأت رئیسه مجلس بعد از بازدید از سراهای پردیس در جمع دانشجو معلمان سرای شماره یک ضمن  تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س)  با تاکید بر فرمایش مقام  رهبری که فرمودند “مسیر  ورود معلم به آموزش و پرورش باید از دانشگاه فرهنگیان باشد”، افزود: شما دانشجو معلمان از جایگاه ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی برخوردار و آینده های تمدنی ما را شما خواهید ساخت.

وی با اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان خطاب به دانشجو معلمان، افزود: شما پیشران حرکت انقلاب ونظام اسلامی هستید بایستی با عزم راسخ و تلاش در جهت رسیدن به این هدف مهم برنامه ریزی و بسترسازی کنید تا در آینده نگاه تمدنی کشورمان و نظام اسلامی را راهبری کنید.

 در این بازدید متفکر آزاد  از دانشجویان خواست تا درخواست هایشان را مطرح کنند. شایان ذکر است  عضو هیت رئیسه مجلس در این بازدید برای پیگیری مشکلات دانشگاه فرهنگیان در سطح وزارت قول مساعد داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi