پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین 2900 قلم کالای مورد نیاز توسط شرکت نفت و گاز گچساران

غلامرضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ قلم کالا بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ قلم آن به ارزش بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی و به سفارش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ساخته شده است.  وی بیان کرد: این اقلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104378
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

تامین 2900 قلم کالای مورد نیاز توسط شرکت نفت و گاز گچساران

غلامرضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ قلم کالا بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ قلم آن به ارزش بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی و به سفارش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ساخته شده است.

 وی بیان کرد: این اقلام در قالب ۶۵۰ درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است و این میزان خرید نسبت به مشابه سال گذشته  ۴۵% درصد رشد داشته است.

مدیرعامل نفت گچساران تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال این شرکت بیش از ۹۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر گچساران خریداری شد.

کمالی عنوان کرد: این حجم از خرید کالا تاثیر به سزایی در توانمندسازی، ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهرستان گچساران داشته است.

وی گفت: نفت گچساران ، ۶۰  قرارداد جدید برای تامین و تولید قطعات موردنیاز خود منعقد کرد. 

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: مجموع ارزش این قرارداد ها  حدود ۳هزار میلیارد ریال است. کمالی بیان کرد:خرید سیستم ها و قطعات توربین و کمپرسور های گازی و تلمبه های نفت و قطعات الکترونیک و ابزاردقیق از جمله قراردادهایی هستند که مجوزهای عقد قرارداد آنها صادر ‏شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصداین قرادادها از تولیدات شرکت های داخلی است افزود: عمده این نیازها شامل ماشین آلات ، قطعات الکترو پمپ ها ، توربو کمپرسورها ، تجهیزات، موادشیمیایی وخدمات و نرم افزار در حوزه‌های فنی وعملیاتی وخدماتی  است.

مدیرعامل شرکت نفت گچساران ادامه داد: با توجه به قانون حمایت از تولید بار اول در معامله با شرکت‌های ‏دانش بنیان، برخی نیازهای فن آورانه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از این طریق در دست پیگیری است.

نیروهای اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد به مرز مهران اعزام شدند
دنبال کنید

کمالی اضافه کرد: برای این شرکت استفاده حداکثری از توانمندی های شرکت های داخلی با برنامه ریزی دقیق و نیاز سنجی صحیح در کنار حمایت از شرکت های دانش بنیان یک اصل مهم است و بر همین اساس استفاده ازظرفیت های موجود در حوزه ساخت قطعات حساس و پیچیده از نمونه های بارز در این خصوص می باشد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi