سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان آمل صورت گرفته است

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان آمل صورت گرفته است و به همین دلیل از وزارت بهداشت تقدیر و تشکر می کنم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104243
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان آمل صورت گرفته است

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان آمل گفت: با تلاش های انجام شده در طول این ۳ سال اخیر اقدامات مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آمل رقم خورده است در زمان کرونا بیمارستان های ما برخی از دستگاه های تنفسی را نداشته اند اما خوشبختانه الان مجهز شده اند.

وی افزود: در حال حاضر ۳ بیمارستان دولتی شهرستان آمل دارای دستگاه سی تی اسکن هستند اما در گذشته فقط یک بیمارستان دارای این دستگاه بود. خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفت و با مساعدت وزارت بهداشت مجوز دانشکده پزشکی آمل اخذ و راه اندازی شد و الان هم ۳۵ دانشجو دارد که در سال سوم تحصیلی هستند و این اقدامات در زمان سخت کرونایی انجام شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در بیمارستان های شهرستان آمل جراحی قلب انجام نمی شد اما الان این عمل انجام می شود و آنژیوگرافی هم در بیمارستان صورت می گیرد و باید گفته شود که اقدامات مطلوبی صورت پذیرفت. در روزی که نماینده شدم بخش ال دی آر بیمارستان امام علی رها شده بود اما در حال حضر این بخش مهیا شده و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی  آمل هم راه اندازی شد و این نیز به همت خیرین انجام گرفت و در حال ارائه خدمات به بیماران است./

پایان پیام

تاسیس دانشکده پرستاری در گنبدکاووس
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi