دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل‌های آباژور رومیزی جدید

مدل‌های آباژور رومیزی جدید آباژور یکی از وسایل دکوراسیون داخلی است که نقش بسیار زیادی در زیبایی منزل یا محل کار دارد. با خرید آباژور رومیزی علاوه بر ایجاد یک نورپردازی مکمل در خانه، دکوراسیون خانه خود را شیک‌تر کنید. به طور کلی آباژورها یکی از وسایل مهم نورپردازی هستند و نقش مهی در دکوراسیون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104165
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

کرونا :

مدل‌های آباژور رومیزی جدید

مدل‌های آباژور رومیزی جدید

آباژور یکی از وسایل دکوراسیون داخلی است که نقش بسیار زیادی در زیبایی منزل یا محل کار دارد. با خرید آباژور رومیزی علاوه بر ایجاد یک نورپردازی مکمل در خانه، دکوراسیون خانه خود را شیک‌تر کنید. به طور کلی آباژورها یکی از وسایل مهم نورپردازی هستند و نقش مهی در دکوراسیون دارند. اگر می‌خواهید خانه خود را با خرید یک آباژور زیباتر کنید، تا انتهای این مقاله از چراغ دستی  همراه ما تا جدیدترین آباژورهای رومیزی آشنا شوید و انتخاب درست‌تری داشته باشید.

این یک قطعه تزئینی است که می‌تواند فضای منزل یا محیط مورد نظر شما را به شکل قابل توجهی تغییر دهد. با قرار دادن آباژور رومیزی در اتاق خود می‌توانید فضای دنجی مطابق با سلیقه و روحیه ی  خودتان آرامشی  وصف نشدنی ایجاد کنید. در این جا می‌خواهیم به کاربرد و مزایای آباژورهای رومیزی بپردازیم، آباژورها بسیار کاربردی هستند و در فضاهای مختلف با سبک‌های مختلف استفاده می‌شوند.

  • ایجاد نور محیطی:آباژورها عموماً برای ایجاد نور محیطی و نرم در اتاق‌ها استفاده می‌شوند. با تنظیم لامپ‌های درون آباژور به شکلی که نور به طور مستقیم به چشم نخورد، یک اتاق را به شکلی فوق العاده دلنشین و دنج و ارام تغییر می‌دهند.
  • جلوه ویژه: آباژورها علاوه بر نورپردازی، عنصری از تزیینات داخلی هستند. طراحی‌ها و رنگ‌های متنوع آباژورها به شما اجازه می‌دهد تا آنها را با دکوراسیون موجود در اتاق تطبیق دهید و طبق  سبک دلخواهاتان جلوه ای بی نظیر ایجاد کنید.
  • کاهش تابش نور: در مواردی که نور مستقیم از لامپ‌ها مزاحم و تابش نور زیادی به چشم می‌آورد، آباژورها می‌توانند به عنوان یک راهکار کاهش تابش نور مورد استفاده قرار گیرند. این خصوصیت آنها را در اتاق‌هایی که نیاز به نور نرم و مناسب دارند، مفید می‌کند
  • تغییر جلوه لامپ: آباژورها می‌توانند جلوه لامپ‌های معمولی را تغییر دهند و به آنها یک شکل دلخواه بدهند. این تغییر جلوه می‌تواند از طریق انتخاب آباژور مناسب و مطابق با تم داخلی اتاق انجام شود.

و در نهایت با انتخاب یک آباژور رومیزی مناسب می‌توانید در دکوراسیون منزل خود شکوه و زیبایی متفاتی ایجاد کنید.

آباژور رومیزی
نورپردازی مناسب با استفاده از آباژور رومیزی

نورپردازی فضا یکی از معیارهای مهمی است که می تواند زیبایی محیط را تحت تاثیر خود قرار دهد. برخی از لوازم نورپردازی همچون چراغ‌ها و ریسه‌های توکار یا لوسترهای سقفی و دیواری و غیره در ساختمان به کار گرفته می‌شوند. اما آباژور جدید جزو ابزارهایی هستند که در ساختمان به کار نمی‌روند و به صورت جداگانه تهیه می‌شوند و نور مناسب را تامین می‌کنند. معمولا استفاده از آباژور رومیزی اتاق خواب کاربرد زیادی دارد و علاوه بر زیبایی می‌تواند به تامین نور مناسب در شب برای فضای اتاق نیز کمک کند.

سرقت از طلافروشی در مرکز یاسوج
دنبال کنید

کمک به تکمیل جزئیات محیط:
یکی از مسائل مهم در چیدمان دکوراسیون داخلی، توجه به جزئیات فضا است. در واقع بکارگیری یک آباژور رومیزی مدرن می‌تواند سلیقه شما در چیدن دکور و ایجاد هارمونی زیبا در اجزای این محیط را به رخ بکشد. به این نکته توجه داشته باشید که حتما مدل آباژور رومیزی را به گونه ای انتخاب نمایید که با سایر جزئیات به کار گرفته شده در محیط همخوانی داشته باشد.

تکمیل چرخه رنگ‌های مکمل در دکوراسیون:
یک کاربرد آباژور رومیزی مربوط به کمک به تکمیل چرخه رنگ دکوراسیون می‌باشد. می‌توان گفت که امروزه تقریبا تمامی طراحان دکوراسیون داخلی به این اصل معتقد هستند که بهتر است به جای استفاده از دو رنگ مکمل با یکدیگر در فضا، از سه رنگ یا بیشتر استفاده شود. رنگ‌های اصلی بهتر است برای وسایل بزرگی همچون مبلمان و پرده‌ها در نظر گرفته شوند. جزئیات دیگری همچون کوسن‌ها و تابلوها می‌توانند رنگ‌ها را تکمیل کنند.

آباژور رومیزی نیز یکی از جزئیات مورد استفاده توسط بسیاری از طراحان داخلی است که به آنها کمک می‌کند تا رنگ‌های مورد استفاده در فضا را کامل کنند. بنابراین می‌بینیم که آباژورهای رومیزی علاوه بر وظیفه اصلی خود که تامین نور است، می‌توانند نقش مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی ایفا کنند.

آباژور رومیزی جدید

آباژور رومیزی کلاسیک

آباژورها انواع و اقسام مدل‌های مختلفی دارند، ازآباژورهای با پایه چوبی گرفته تا پایه‌های فلزی و طرح‌های کلاسیک، کلاهک‌های آباژورها نیز انواع مختلفی مانند پارچه ای، کریستالی و کاغذی و…. دارند. این تنوع مدل موجب می‌شود که بتوان از آباژورها تقریبا در هر خانه و با هر نوع دکوراسیونی استفاده کرد. آباژورهایی که دارای کلاهک‌های چین دار و پایه‌های مجسمه ای و سنگی هستند به عنوان آباژورهای طرح کلاسیک شناخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به مدل دکوراسیون منزل خود آباژور مناسب را انتخاب نمایید .

شیک‌ترین مدل آباژور رو میزی

آباژورهای رومیزی و ایستاده مدرن و سلطنتی  را می‌توان جزو شیک‌ترین آباژورها دانست . که یکی دیگر ازآباژورها که حباب کریستالی دارند، زمانی که روشن هستند به دلیل انعکاس نور از درون کریستال جلوه زیباو شیکی پیدا می‌کنند. کلاهک برخی از آباژورها از جنسی هستند که نور را از خود عبور نمی‌دهند اما زمانی که روشن می‌شوند، قسمتی از دیوار پشت شان را به سمت بالا روشن می‌کنند. اگر برای تامین روشنایی منزلتان از یک لوستر بزرگ با لامپ‌های پرنور و زیاد استفاده نمی‌کنید، می‌توانید در گوشه و کنار اتاق آباژور بگذارید و از طرح‌های زیبای ناشی از انعکاس نور روی دیوار یا درون حباب لذت ببرید.

سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت مکانیزه شد
دنبال کنید

مدل آباژور رومیزی

انواع آباژور رومیزی

اگر آباژور در دکوراسیون طراحی منزل  شما فقط یک وسیله تزئینی به حساب می‌آید، انواع آباژور وجود دارد که می‌توانید از آباژورهایی با کلاهک‌های تیره استفاده کنید که نور کمی از آنها به بیرون ساطع می‌شود ولی اگر از آباژور به عنوان روشنایی استفاده می‌کنید باید مدلی را انتخاب کنید که کلاهک رنگ روشن دارد و نور زیادی به بیرون نشان می‌دهد. چون آباژور یک محصول تزئینی و فانتزی به حساب می‌آید در ساخت و تولید آن استاندارد خاصی وجود ندارد ، ولی باید قطر و اندازه کلاهک آباژور بزرگ‌تر از پایه آن باشد.

آباژور رو میزی کلاسیک و فانتزی

آباژور مدرن تمام چوبی یکی از آباژورهای رومیزی پرطرفدار است ، که می‌تواند علاوه بر روشنایی به فضای شما گرمای خوبی ببخشد. این مدل از آباژورها به دلیل شیدهای بزرگ  موجود درکلاهک خود در هنگام روشنایی سایه جذابی را به وجود می‌آورند که چهره منحصر به فردی به دکوراسیون شما می‌بخشد. آباژورهای فانتزی گونه دیگری از آباژورهای مطرح در دکوراسیون‌های امروزی هستند. این آباژورها بیشتر در رنگ‌های شاد عرضه می‌شود که می‌تواند در بخش‌های مختلف دکوراسیون فانتزی شما، از اتاق خواب تا نشیمن و یا اتاق کودک جلوه گری کند. آباژورهای رنگی بهترین گزینه برای فضای اتاق خواب و اتاق کودک محسوب می‌شود.

خرید آباژور رومیزی

آباژور رو میزی مدرن و شیک

آباژور رومیزی  با پایه‌های کوتاهی هستند ، که با قرار دادن روی میزها در دو سوی تختخواب هم برای ایجاد تعادل و هم برای ایجاد نوری مناسب جهت مطالعه ای راحت در تختخواب، مناسب خواهد بود. آباژور روی میز مطالعه و کار، جایگزینی مناسب برای چراغ مطالعه است. همچنین وجود آباژور مقابل آینه، به انعکاس نور و بزرگنمایی فضا کمک می‌کند. قرار دادن آباژور روی میزی کنار صندلی راحتی می‌تواند نور لازم را برای مطالعه تامین کند. در این مکان‌ها بهتر است از آباژورهای فلزی و با طرح‌های مدرن استفاده کنید.‌

همانطور که گفته شد، آباژورها دارای مدل‌های متنوعی هستند و با مراجعه به فروشگاه‌های حضوری یا مجازی این محصولات می‌توان جدیدترین مدل آباژور رومیزی را مشاهده کرد. در این میان می‌توان به آباژور رومیزی شارژی اشاره کرد که نیازی به سیم برق ندارد. از نظر طراحی و جنس بدنه نیز این محصولات دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند. خریداران باید محصولات مورد نظر را با توجه به سلیقه خود و سایر المان‌های بکار رفته در دکوراسیون انتخاب نمایند.

در پایان باید بگوییم که اگر قصد تهیه یک آباژور با کیفیت و شیک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت فروشگاه معتبر چراغ دستی مراجعه نمایید و کلکسیونی از جدیدترین آباژورهای رومیزی را مشاهده کرده و پس از انتخاب، خریداری نمایید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi