جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استمداد از خراسان رضوی، کرمان و تهران برای مهار آتش‌سوزی پالایشگاه هیدروکربن بیرجند/ این حادثه هیچ خسارت جانی به همراه نداشته است

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس، ضمن تشریح جزییات وقوع حادثه انفجار در مینی پالایشگاه هیدروکربن بیرجند تاکید کرد که این حادثه هیچ خسارت جانی به همراه نداشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

استمداد از خراسان رضوی، کرمان و تهران برای مهار آتش‌سوزی پالایشگاه هیدروکربن بیرجند/ این حادثه هیچ خسارت جانی به همراه نداشته است

حسین خسروی اسفزار در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات وقوع حادثه انفجار در مینی پالایشگاه هیدروکربن بیرجند، گفت: براساس اطلاعاتی که از مدیریت بحران استان خراسان جنوبی کسب کردم، یک حادثه آتش‌سوزی در ساعت۸:۴۵ صبح در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند واقع در جاده مشهد-زاهدان در پالایشگاهی که حاوی میعانات نفتی است، رخ داده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه همچنان این آتش‌سوزی ادامه دارد چرا که در این پالایشگاه چندین منبع وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق شده وهنوز هم مهار نشده است.

وی تصریح کرد: تاکنون از استان‌های خراسان رضوی و کرمان هم کمک گرفته شده است و حتی از سازمان هوافضای تهران نیز کمک خواسته شده است و قرار است یک هواپیما به این منطقه اعزام کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته این حادثه هیچ خسارت جانی به همراه نداشته است چرا که از همان لحظه وقوع این حادثه تا شعاع ۵۰۰ متری این محدوده تخلیه شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دلیل وقوع این حادثه نیز هنوز مشخص نشده است و لازم است ابتدا این آتش‌سوزی مهار شود سپس علت وقوع آن مورد بررسی قرار گیرد بنابراین امیدواریم هر چه سریعتر با کمک استان‌های معین بتوان این آتش‌سوزی را مهار کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi