سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

تأمین زمین برای احداث پایگاه هلال احمر در جاده ماهدشت – اشتهارد

نماینده مردم کرج در مجلس از تامین زمین برای احداث پایگاه هلال احمر در جاده ماهدشت – اشتهارد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104030
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

تأمین زمین برای احداث پایگاه هلال احمر در جاده ماهدشت – اشتهارد

مهدی عسگری در گفت‌وگو با  خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از تامین زمین برای احداث پایگاه هلال احمر در جاده ماهدشت – اشتهارد خبر داد و گفت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده با سازمان شهرک‌های صنعتی ایران، تخصیص رایگان یک قطعه زمین ۵۰۰ متری از شهرک صنعتی کوثر به جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد در جلسه مورخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲هیأت مدیره آن سازمان تصویب شد.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر یک روزه خود به اشتهارد افزود: در پایان سفر و بازدید میدانی انجام شده از پایگاه هلال احمر واقع در مجاورت شهرک صنعتی کوثر، با مسئول و اعضای این پایگاه گفتگو شد که مهم‌ترین مطالبه این عزیزان، اختصاص زمین برای احداث ساختمان جهت تقویت خدمت‌رسانی به مردم منطقه بود.

وی اضافه کرد: این موضوع از طریق وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پیگیری و نهایتا در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ این مطالبه مورد تصویب هیأت مدیره این سازمان قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به فرصت ۴۵ روزه شرکت شهرک‌های استان جهت تنظیم قرارداد با هلال احمر استان البرز، تصریح کرد: امیدواریم با تسریع در این فرآیند به‌زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی احداث این پایگاه در شهرستان اشتهارد باشیم.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره بر حادثه خیز بودن کشور، گفت: در اینگونه حوادث، علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود امکانات، شاهد فداکاری داوطلبان هلال احمر هستیم لذا حمایت حداکثری از این جمعیت یک ضرورت و تکلیف است./

باید یک ردیف اعتباری جداگانه ای برای موضوع صنایع تبدیلی داشته باشیم
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi