یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حواشی حضور نماینده بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان و لغو جلسه+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج بسیج دانشجویی در خصوص لغو برنامه نماینده بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان در بیانیه‌ای چنین آورده است: به مناسبت روز دانشجو و با توجه به لزوم پاسخگویی مسئولان در دانشگاه و برای پاسخگویی به مطالبات دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از جناب آقای مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون جهت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103907
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

کرونا :

حواشی حضور نماینده بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان و لغو جلسه+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج بسیج دانشجویی در خصوص لغو برنامه نماینده بویراحمد در دانشگاه فرهنگیان در بیانیه‌ای چنین آورده است: به مناسبت روز دانشجو و با توجه به لزوم پاسخگویی مسئولان در دانشگاه و برای پاسخگویی به مطالبات دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از جناب آقای مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون جهت برگزاری جلسه ای در قالب پرسش و پاسخ با دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان دعوت کرد.

در ادامه آمده است: اما مع الاسف علی رغم تمامی هماهنگی ها و نیز موافقت آقای دکتر روشنفکر و حضور گسترده دانشجویان در محل برگزاری، به دلیل تاخیر ۷۰ دقیقه ای نماینده و کمبود وقت تا زمان اذان و نیز عدم پاسخگویی تلفن همراه نماینده، مسئولان دفتر و مشاوران ایشان، جلسه به ناچار قبل از حضور ایشان لغو گردید.

 

دقایقی پس از لغو شدن برنامه و حین خروج دانشجویان از سالن برگزاری جلسه، آقای دکتر روشنفکر و همراهان ایشان در محل برگزاری حاضر شدند که با توجه به لغو شدن برنامه حواشی ایجاد شد و شخص آقای روشنفکر به دانشجویان و برخی مسئولان دانشگاه توهین کردند.

درحالی که این جلسه صرفا دانشجویی بوده و حتی با دفتر نماینده هماهنگ شده بود که به جز دانشجویان کسی در برنامه حضور و نقش نخواهد داشت ایشان با تعدادی مهمان ناخوانده در جلسه حاضر شدند.

آنچه حائز اهمیت است، فقدان نگاه صحیح به نقش آفرینی دانشجویان در بدنه مسئولان ماست که علی رغم دعوت های متعدد تشکل های دانشجویی استان از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شاهد عدم حضور ایشان در صحن دانشگاه بوده ایم.

گویا دانشجو معلمان دانشگاه اهمیت و ضرورتی برای نمایندگان ندارند. البته عدم پذیرش دعوت تشکل های دانشجویی توسط نمایندگان، به وضوح گویای عملکرد ناصواب نمایندگان و فرار ایشان از پاسخگویی است.

حماسه‌سازی مردم پاکدشت در 22 بهمن + عکس
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi