شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصلاح خطوط آبرسانی شهرک امام حسین(ع) یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرک امام حسین (ع) یاسوج یکی از مناطق بحرانی مرکز استان بود، گفت: حجم بالای فرسودگی‌ها در این منطقه باعث شده بود روزانه با شکستگی های متعددی روبرو شویم که این امر وقت و هزینه زیادی از آب و فاضلاب می‌گرفت. مدیرعامل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103817
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۴

کرونا :

اصلاح خطوط آبرسانی شهرک امام حسین(ع) یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرک امام حسین (ع) یاسوج یکی از مناطق بحرانی مرکز استان بود، گفت: حجم بالای فرسودگی‌ها در این منطقه باعث شده بود روزانه با شکستگی های متعددی روبرو شویم که این امر وقت و هزینه زیادی از آب و فاضلاب می‌گرفت.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه وبویراحمد گفت: با اعتباراتی که از محل سفر رئیس جمهور برای اصلاح و توسعه خطوط آبرسانی در مرکز استان تخصیص داده و یا مصوب شده در یاسوج تاکنون بالغ بر ۳۹ کیلومتر از شبکه‌های آب محلات مختلف با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اصلاح شد.

وی با عذرخواهی به واسطه قطعی آب روزهای اخیر در برخی مناطق شهر یاسوج، بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد قطعی ۲۴ ساعته در برخی محلات بودیم که با همکاری خوب رسانه‌ها اطلاع رسانی شد، این قطعی در راستای اصلاح بزرگ ۴ کیلومتری شبکه‌های آب ۴۵ کوچه و خیابان در شهرک امام حسین (ع) و اتصال انشعابات به خطوط جدید آبرسانی صورت گرفت.

صالحی با بیان اینکه اعتبار این پروژه نیز ۵۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات تخصیصی در سفر ریاست محترم جمهور به استان بود، خاطرنشان کرد: با همه موانع مالی، تلاش ما ادامه پیدا کردن پروژه‌های اولویت دار آب شرب به ویژه در اصلاح و توسعه است چرا که عقیده داریم اگر مطالبه ما از مردم صرفه جویی در مصرف آب است باید عملاً حساسیت‌مان به حراست از آب را نشان دهیم و به مردم اطمینان می‌دهیم فراتر از ظرفیت‌ها و با پیگیری اعتبارات از هر طریق ممکن این خواسته و مطالبه مهم مردم را دنبال می‌کنیم.

ریزگردها مدارس گچساران را امروز تعطیل کرد
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi