شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش ۶٢ درصدی بودجه زیرساخت‌های البرز را متحول کرد

رئیس مجمع نمایندگان البرز در مجلس یازدهم، گفت: افزایش ۵۲ درصدی بودجه البرز در ۱۴۰۱ و ۶۲ درصدی در ۱۴۰۲ از‌جمله اقدامات مهمی و تحولی بود که با مطالبه‌گری نمایندگان محقق شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103778
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

افزایش ۶٢ درصدی بودجه زیرساخت‌های البرز را متحول کرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از خطبه‌های نمازجمعه هشتگرد، گفت: شهید مدرس از اعجوبه‌های تاریخ ایران، با هوش و شجاعت سیاسی بالا که ناشی از بصیرت عمیق بود، راه‌های نفوذ استعمار را شناسائی می‌کرد.

رئیس مجمع نمایندگان البرز درمجلس یازدهم، با اشاره به اینکه شهید مدرس آفت‌های غرب‌زدگی را تبیین و مقابل دشمن محکم و استوار ایستاد، در بخش دیگری افزود: امروز تفکر بسیج در جهان تبلور پیدا کرده و تلاش استکبار جهانی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام ماند.

حدادی به شکست سنگین استکبار از جبهه مقاومت و حماس اشاره کرد و اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگین و جبران‌ناپذیری را به رژیم غاصب صهیونیستی زد به گونه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسرائیل دیگر ترمیم نخواهد شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مصوبه تسهیل در صدور مجوز‌های کسب‌و‌کار در مجلس یازدهم به رانت و امضا‌های طلایی پایان داد، تاکید کرد: عده‌ای درآمد‌های میلیاردی داشتند اما یک ریال مالیات نمی‌پرداختند لذا قانون جلوگیری از فرار مالیاتی مصوب شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، به قانون اصلاح ساختار بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: دولت‌های گذشته با کسری بودجه اقدام به استقراض از بانک مرکزی می‌کردند، این مسئله همراه با چاپ اسکناس و رشد نقدینگی گرانی و چالش اقتصادی را برای مردم به‌دنبال داشت.

حدادی با اشاره به اینکه باید بانک‌ها به‌جای بنگاه داری در راستای رشد تولید قدم بردارند، تصریح کرد: قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها در راستای ارتقاء و پیشرفت هسته‌ای مصوب شد چرا که در دولت قبل پیشرفت هسته‌ای از ٢٠ درصد به ۵ درصد رسیده بود.

لزوم حمایت از کانون های مساحد از سوی دستگاه های اجرایی
دنبال کنید

وی با تأکید بر اینکه اقدام مجلس یازدهم پیشرفت هسته‌ای کشور را به ۶٠ درصد رساند، بیان کرد: قانون شفافیت قوا، جوانی جمعیت، جهش تولید دانش‌بنیان، امنیت غذائی و رفع موانع تولید کشاورزی اعم از خرید تضمینی محصولات از‌جمله اقدامات مجلس است.

حدادی به تصویب قانون جهش تولید مسکن، قانون موجر و مستأجر، قانون مالیات برای خانه‌های خالی، اصلاح ساختار، قانون ساماندهی صنعت خودرو اشاره کرد و افزود: مجلس مقابل انحصار ایجاد شده توسط برخی از صنایع تولید خودرو ایستاد.

وی با اشاره به عضویت ایران در پیمان‌های شانگهای و بریکس در راستای دلارزدایی، اظهار کرد: افزایش ۵٢ درصدی بودجه البرز در ١۴٠١ و ۶٢ درصدی در ١۴٠٢ از‌جمله اقدامات مهمی و تحولی بود که با مطالبه‌گری نمایندگان محقق شد.

حدادی تصریح کرد: ساوجبلاغ و نظرآباد با مشکل جدی آب شرب مواجه بودند در نتیجه تخصیص ٢۵ میلیون متر‌مکعب آب از سد طالقان در دستور کار قرا گرفت برای تصفیه‌خانه، خط انتقال و احداث مخازن ۶٠٠ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

وی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ‌زنی بیمارستان ١٩٧ تخت‌خوابی تأمین اجتماعی در غرب البرز، افزود: مصوبه احداث بیمارستان شهر جدید مهستان صادر و یک دستگاه MRI و چهار پزشک متخصص به بیمارستان هشتگرد و نظرآباد اختصاص داده شد.

رئیس مجمع نمایندگان البرز در مجلس یازدهم، به گازرسانی ٩۵ درصد روستا‌های طالقان و صرف اعتبار ملی ۵۵٠ میلیارد تومانی اشاره کرد و در بخش دیگری یادآور شد: بر اساس برنامه هفتم توسعه باید ٩٠ درصد حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی به شاغلین برسد تا شاهد رفاه آنها باشیم./

صرفه‌جویی ۱۵۴ میلیارد تومانی در پی بهره‌برداری طرح انتقال گاز به جزیره کیش
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi