چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

تاکید بر تکمیل پروژه نیمه تمام آموزشی رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: در نشست با مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع مشکل مدارس خطر آفرین، ساخت مدرسه در مناطقی که به آموزشگاه نیاز دارند، تجهیز وسایل الکترونیکی و ماشین های اداری از جمله کامپیوتر، دستگاه کپی ، پرینتر، وسایل سرمایشی و … تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103775
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

تاکید بر تکمیل پروژه نیمه تمام آموزشی رامهرمز و رامشیر

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار خود با مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت:  در ابتدا به خدمات ارزنده اداره نوسازی استان خوزستان بر تکمیل طرح های نیمه کاره و تعریف پروژه های جدید تاکید شد.

وی با بیان اینکه زلزله ۵/۳ ریشتری اخیر در مشراگه به زیرساخت های آموزشی شهرستان رامشیر صدمات اساسی وارد کرده است افزود: به طوری که برخی مدارس به طور کلی تخریب شدند و بر جبران خسارت های وارده و نوسازی فوری مدارس فرسوده تاکید کردم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: روستاهای زیادی داریم که از کانکسی بودن مدارس و یا فرسوده بودن رنج می برند که امید داریم با ارایه طرح های جدید توسط این اداره کل به زودی نوسازی شوند.

️عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: در این جلسه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع مشکل مدارس خطر آفرین، ساخت مدرسه در مناطقی که به آموزشگاه نیاز دارند، تجهیز وسایل الکترونیکی و ماشین های اداری از جمله کامپیوتر، دستگاه کپی ، پرینتر، وسایل سرمایشی و … تاکید شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi