پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی وضعیت فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در سفر حجت‌الاسلام قمی

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در نشست با خبرنگاران از سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام قمی روز دوشنبه سیزدهم آذرماه به استان سفر می‌‌کند. مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با شاعران و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103769
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

کرونا :

بررسی وضعیت فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در سفر حجت‌الاسلام قمی

به گزارش کرونا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در نشست با خبرنگاران از سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام قمی روز دوشنبه سیزدهم آذرماه به استان سفر می‌‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با شاعران و هنرمندان، جلسه با نخبگان و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های سفر رئیس سازمان به این استان است.

وی با اشاره به اینکه در سفر یک روزه رئیس سازمان وضعیت فرهنگی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: مشکلات فرهنگی استان احصا شده و تحلیلی از وضعیت و فضای فرهنگی مطرح می‌شود.

این مسوول بیان کرد: امیدواریم در این جلسات به راهبرد جدیدی در حوزه فرهنگی دست پیدا کنیم 

حجت‌الاسلام افتخاری افزود: هویت ملی و انقلابی یک راهبرد مردم استان که به بلندای تاریخ اثبات شده است لذا همه برنامه‌های فرهنگی که شکل می گیرد در راستای تقویت این هویت باشد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi