جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گره نهضت ملی مسکن یاسوج به دست دولت باز می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در نشستی که با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی جهت بررسی مشکلات پرسنل و پروژه های راه و شهرسازی استان داشت در خصوص کمبود زمین در شهر یاسوج برای طرح نهضت ملی گفت: پیشنهاد من این است که دولت و وزارت راه زمین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103700
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

گره نهضت ملی مسکن یاسوج به دست دولت باز می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در نشستی که با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی جهت بررسی مشکلات پرسنل و پروژه های راه و شهرسازی استان داشت در خصوص کمبود زمین در شهر یاسوج برای طرح نهضت ملی گفت: پیشنهاد من این است که دولت و وزارت راه زمین مورد نیاز در مرکز استان را از محل درآمد آب یا نفت استان خریداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: با توجه به اینکه ۵۳ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در مرکز استان هستند و زمین کافی جهت احداث طرح نهضت ملی مسکن نداریم و لازم است بررسی این موضوع بصورت ویژه پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه زمین برای خرید اطراف مرکز شهر است تصریح کرد: در طرح نهضت ملی استان ۱۴ هزار واحد در حال اجرا داریم؛ ۷ هزار واحد روستایی در شهرهای بالای بیست هزار نفری داریم و در مجموع نسبت به میانگین کشوری عقب نیستیم.

 راستا در ادامه ارائه مشکلات این مجموعه خطاب به معاون وزیر عنوان کرد: حقوق کارکنان مجموعه راه نسبت به سایر ادارت پایین است، هر چند وزارتخانه پیگیر حل این مشکل است که امیدواریم با حل این مشکل، پرسنل با انگیزه و رغبت بیشتری خدمت کنند.

این مسوول گفت: در استان ۴۰ درصد اعتبارات مربوط به پروژه های راه و شهرسازی است ولی در پرداخت‌ها و حقوق‌ها ما پایین تر از سایر ادارات هستیم،توقع می رود پرداخت و حقوق مجموعه راه هم مثل سایر ادارات در نظر گرفته شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مواردی پیمانکاران به خاطر طلب خود حساب های اداره را مسدود می‌کنند که همین باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

آب گچساران آلودگی میکروبی ندارد/ راه‌اندازی آزمایشگاه مجهز آبفا در این شهرستان
دنبال کنید

مدیرکل راه وشهرسازی در خصوص راه‌های ارتباطی در دست اجرا گفت: تکمیل راه‌های اصلی در حال اجرا هستند ولی کمبود اعتبار داریم، پیشنهاد می‌دهیم برای تسهیل بدهی پیمانکاران اوراق بدهیم تا هم آنها به حقشان برسند و هم روند اجرایی پروژه‌ها تسریع شود .

 راستا خاطرنشان کرد: نداشتن ساختمان واحد از دیگر مطالبات ما است چرا که در حال حاضر راه و شهرسازی دارای ۴ ساختمان در چهار نقطه متفاوت از شهر است که باعث سختی و نارضایتی مردم شده است.

راستا اظهار داشت: تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج کم است که افزایش تعداد پروازها نیاز جدی مردم استان است.

پایان پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi