شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت‌های دانشجویی در کشور برای تنظیم مسیر مسئولین در ارائه خدمات اثرگذار است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: فعالیت‌های دانشجویی در کشور برای تنظیم مسیر مسئولین در ارائه خدمات اثرگذار است و باید این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103655
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

فعالیت‌های دانشجویی در کشور برای تنظیم مسیر مسئولین در ارائه خدمات اثرگذار است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  لطف الله سیاهکلی در نشست مطالبه گری دانشجویان قزوین اظهار کرد: فعالیت‌های دانشجویی در کشور برای تنظیم مسیر مسئولین در ارائه خدمات اثرگذار است و باید این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه قانون صیانت از مردم در برابر تحریم‌ها یک اقدام بزرگ بود تاکید کرد: حربه دنیا در برابر کشورهای مثل ما دموکراسی است و از این زاویه کشورهایی مثل ما رو منکوب می‌کنند و با تصویب این قانون، نمایندگان مردم در برابر دشمن ایستادند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانین مصوب شده در مجلس یازدهم ادامه داد: دانشگاه بر روی قوانین مصوب شده در مجلس به طور علمی تحقیق و مطالعه داشته باشد.

سیاهکلی تصریح کرد: وضع قانون کسب و کار، قانون دانش بنیان، قانون سنددار شدن زمین‌های کشاورزی، افزایش بودجه استان از ۳۸۵ میلیارد تومان در سال ۹۹ به ۲,۱۰۰ میلیارد تومان و تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از زمین و املاک اوقافی در قزوین از جمله اقدامات خوب مجلس و نمایندگان بود.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت اتحادی که بین ۴ نماینده مجلس استان قزوین ایجاد شده نهایت استفاده را برای توسعه استان قزوین استفاده کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مطالبه گری برای شفافیت باید از مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شود، ادامه داد: ما و مجلس موافق شفافیت آرا هستیم.

وی گفت: برای اولین بار شاهد جمع شدن مافیای خودرو در کشور هستیم و این نتیجه تلاش‌های صورت گرفته برای استیضاح وزیر قبلی صمت است.

سیاهکلی اظهار کرد: با ضعف مدیریت در استان روبرو هستیم اما روش برخورد با این ضعف از نظر من متفاوت است و به شیوه دیگری مسائل را پیگیری می‌کنیم.

هیچ اعتصابی در پالایشگاه آبادان اتفاق نیفتاده است
دنبال کنید

وی افزود: به ساز و کار شورای ائتلاف پایبند هستم و از خروجی لیست شورای ائتلاف حمایت می‌کنم و اگر شورا نیاز ببیند حتماً کنار می کشم.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه در رابطه با غفاری نباید مشکل را فقط در قوه قضائیه دانست، عنوان کرد: حوزه اجرایی استان نیز باید در برابر غفاری پاسخگو باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi