جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انجام ۳۲ هزار ماموریت توسط اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در سایه نبود بالگرد

محمدامین نیکوئی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اقدامات اورژانس ۱۱۵ در هشت ماهه سال جاری گفت: کل ماموریت‌های اورژانس از ابتدای سال تا پایان آبان امسال ۳۲ هزار و ۱۴۷ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۵ هزار و ۲۸۳ ماموریت بود کاهش ۸ درصدی داشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103625
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

انجام ۳۲ هزار ماموریت توسط اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در سایه نبود بالگرد

محمدامین نیکوئی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اقدامات اورژانس ۱۱۵ در هشت ماهه سال جاری گفت: کل ماموریت‌های اورژانس از ابتدای سال تا پایان آبان امسال ۳۲ هزار و ۱۴۷ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۵ هزار و ۲۸۳ ماموریت بود کاهش ۸ درصدی داشته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۹.۱ درصدی ماموریت‌های تصادف و حوادث رانندگی خبر داد و افزود: ۶ هزار و ۶۱ مورد آمار تصادفات سال جاری بود که این آمار در هشت ماهه سال گذشته ۶ هزار و ۶۶۸ مورد بود.

وی بیان کرد: در هشت ماهه امسال اورژانس به ۹ هزار و ۱۵۰ مصدوم حوادث رانندگی امدادرسانی کرد که با توجه به ۹ هزار و ۵۸۴ مورد سال گذشته، کاهش ۴.۵ درصدی داشته است.

این مسوول از کاهش ۷۰ درصدی آمار غرق شدگی طی سال جاری خبر داد و افزود: سال گذشته ۲۰ نفر براثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که امسال این آمار ۶ نفر بود.

نیکوئی‌نژاد به مسمومیت ۵۰ نفر با گاز منواکسیدکربن طی سال جاری خبر داد و گفت: مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در سال گذشته ۹۶ نفر بوده که  ۴۷.۹ درصد کاهش یافته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد در خصوص امدادرسانی به بیماران قلبی گفت: امدادرسانی به بیماران قلبی یک هزار و ۳۳ مورد بوده که نسبت به یک هزار و ۶۰۰ مورد سال گذشته ۳۵ درصد کاهش یافته است.

این مسوول عنوان کرد: ماموریت‌های زنان و زایمان اورژانس در هشت ماهه امسال ۳۱۵ مورد بود که نسبت به سال گذشته که ۴۶۹ مورد بود ۳۲.۸ کاهش داشته است.

تصادف محور اوز-خنج هفت مصدوم و 2 کشته بر جای گذاشت
دنبال کنید

نیکوئی‌نژاد با اشاره به کاهش ۲۷.۹ درصدی ماموریت‌های تنفسی اورژانس گفت: آمار امسال ۷۱۲ مورد بود که این آمار در سال گذشته ۹۸۹ مورد بود.

وی به افزایش موارد گرمازدگی از ۸ مورد سال گذشته به ۱۰ مورد اشاره کرد و گفت: ماموریت‌های اورژانس در حالی است که استان فاقد اورژانس هوایی است. 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi