یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه‌اندازی مجدد قدیمی‌ترین استخر یاسوج پس از سال‌ها رکود

به گزارش کرونا از یاسوج یکی از دغدغه‌های دوستداران و اهالی ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیلی بسیاری از اماکن ورزشی در گذشته بود. یکی از اماکن ورزشی که مردم شهر یاسوج به خصوص دوستداران رشته مهیج شنا و شیرجه خاطرات بسیار زیادی از آن داشتند استخر انقلاب این شهر بود. استخر انقلاب شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103604
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

کرونا :

راه‌اندازی مجدد قدیمی‌ترین استخر یاسوج پس از سال‌ها رکود

به گزارش کرونا از یاسوج یکی از دغدغه‌های دوستداران و اهالی ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیلی بسیاری از اماکن ورزشی در گذشته بود.

یکی از اماکن ورزشی که مردم شهر یاسوج به خصوص دوستداران رشته مهیج شنا و شیرجه خاطرات بسیار زیادی از آن داشتند استخر انقلاب این شهر بود.

استخر انقلاب شهر یاسوج در مجموعه بزرگ ورزشی دولت‌آباد یکی از اماکنی بود که همواره مردم به این مکان مراجعه می‌کردند و در ۸ سال گذشته تعطیل شده بود.

اما یکی از اقدامات بسیار خوب دولت کنونی در راستای خارج کردن اماکن ورزشی استان از رکود؛ راه‌اندازی استخر شنای انقلاب بود که اکنون با مدیریتی جدید راه‌اندازی شده و با بهترین امکانات در اختیار مردم شهر یاسوج است تا بتوانند به مانند گذشته از این استخر که خاطرات زیادی از آن دارند استفاده کنند.

این مجموعه دارای سونا بخار، سوناخشک، جکوزی(حوضچه آب گرم)، حوضچه آب سرد، استخر ویژه هیدرو تراپی(آبدرمانی)، استخر ویژه کودکان و بازیهای کودکانه، اتاق ماساژ و درمان آسیب های ورزشی بویژه دیسک کمر است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi