پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۸ قانون تراز در عرصه اقتصاد افتخار مجلس یازدهم است

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در مجلس یازدهم با  وحدت و همدلی نمایندگان اقدامات موثری انجام شده است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103565
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

۱۸ قانون تراز در عرصه اقتصاد افتخار مجلس یازدهم است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  سومین نشست «بر مدار مجلس» با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده مردم  قزوین، آبیک و البرز و نمایندگان استان با دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این نشست که به همت انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برای بار سوم برگزار شد،دکتر محمدبیگی و نمایندگان استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم، پاسخگوی سوالات دانشجویان در حوزه‌های مختلف از جمله سرنوشت طرح شفافیت آرا، انتصابات استان، وضعیت مدیریت استان، آخرین روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی، دلایل عدم پیشرفت پروژه دارای ابهام ۱۰۰۰ تختخوابی، لایحه پیشگیری از خشونت علیه زنان، ارزیابی از انتخابات پیش رو و مشارکت مردم، علل رد صلاحیت برخی کاندیداها و میزان تعامل دوطرفه نمایندگان، استاندار و تیم اجرایی شدند.

فاطمه محمدبیگی و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در نشست دانشجویی با دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: ۱۸ قانون تراز در عرصه اقتصاد؛ افتخار مجلس یازدهم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه در مجلس یازدهم با  وحدت و همدلی نمایندگان اقدامات موثری انجام شده، گفت: ۳۰ مورد قانونگذاری تراز در این مجلس داشتیم که ۱۸ مورد آن در عرصه اقتصادی وضع شده است؛ بنا به اعلام مقام معظم رهبری سه قانون ویژه جهش تولید دانش بنیان، قانون حیاتی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و قانون لغو راهبردی تحریم‌ها از شاخصه های این مجلس است که دستاوردهای زیادی دارد.

حضور “محمدبیگی” در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه دانش البرز آبیک

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس،در سفر به شهرستان آبیک ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه دانش‌البرز آبیک با جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

موافقت برای تأمین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی صیدنظری شهرستان چرداول
دنبال کنید

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در این بازدید میدانی که با همراهی “نوربخش “ریاست این دانشگاه و حجت الاسلام حسن لی نماینده ولی فقیه در این دانشگاه و جمعی از مسئولان این مرکز انجام شد،ضمن تقدیر از همت مسئولان این دانشگاه در ایجاد محیطی مناسب جهت تحصیل دانشجویان در مقاطع مختلف، پیشاپیش روز دانشجو را تبریک گفت و تاکید کرد: امروز دانشجویان می توانند در موضوع مهم جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و جامعه را نسبت به مسائل آگاه سازند چرا که دانشجویان بصیر و آگاه، پرچمدار بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات و سوالات مختلف جامعه هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi