شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضارب پرستار یاسوجی باید به اشد مجازات برسد

به گزارش کرونا از یاسوج در پی درگیری میان همراه بیمار با پرستار در بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج و مضروب شدن شدید پرستار خواهانی از ناحیه گردن بر اثر ضربه چاقو؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در جمع پرستاران گفت: وقتی که شب گذشته این حادثه را شنیدم گویی حادثه برای برادر خودم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103544
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

کرونا :

ضارب پرستار یاسوجی باید به اشد مجازات برسد

به گزارش کرونا از یاسوج در پی درگیری میان همراه بیمار با پرستار در بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج و مضروب شدن شدید پرستار خواهانی از ناحیه گردن بر اثر ضربه چاقو؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در جمع پرستاران گفت: وقتی که شب گذشته این حادثه را شنیدم گویی حادثه برای برادر خودم پیش آمده بود و تا صبح مضطرب و نگران بودم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با انتقاد شدید از رسانه‌ها گفت: بارها گفتیم بشکند قلمی که ننویسد بر کادر درمان استان کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد زیرا رسانه‌ها به جای پرداختن به مشکلات پرستاران فقط می‌نویسند کجای بیمارستان زباله ریخته و کجای بیمارستان فرو ریخته اما از دردهای کادر درمان چیزی نمی‌گویند و نمی‌نویسند.

شهامت افزود: این مشکلات باید به صورت زیرساختی برطرف شود خواسته اولیه ما این است که به عنوان مدعی العموم مسئولان قضایی ورود پیدا کنند و این موضوع اصلاً نباید شخصی شود و نباید اینگونه پنداشته شود که طرف کسی را دارد که از او گذشت کنند.

وی گفت: معاون وزیر بعد از شنیدن این موضوع با ما تماس گرفت و جویای حال همکارمان شد و درخواست کرد که اگر کمکی لازم باشد از مرکز انجام شود و هم موضوع امنیت اورژانس‌های کشور را مطرح کرد و اینگونه گفت که مشکلات فقط مربوط به بیمارستان‌های شما نیست بلکه در اورژانس‌ها چنین مشکلاتی هست و درگیری وجود دارد و اعلام کردند که نشستی با وزارت کشور در این زمینه خواهند داشت تا نسبت به امنیت اورژانس‌ها پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون درمان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ارزش کار شما پرستارها به جان انسان‌هاست و انتظار داریم برای تمام اورژانس‌ها به خصوص اورژانس بیمارستان جلیل و برای امنیت آن‌ها پلیس مستقر شود.

سعادت بشر در گرو عمل به احکام وتوصیه های قرآن
دنبال کنید

شهامت افوزد: پیش از این هم در گچساران فردی با اسلحه وارد می‌شود و به همکار ما توهین‌های آنچنانی می‌کند در کهگیلویه نیز چنین شده بود و چند سال پیش هم اگر یادتان بیاید همکارمان در بیمارستان شهید بهشتی چشم خود را از دست داد نمی‌دانیم مواظب مریض باشیم یا مواظب همراه مریض.

وی گفت: از همین جا از مسئولان قضایی می‌خواهم که اشد مجازات را برای این فرد در نظر بگیرند.

شهامت در ادامه با بیان اینکه در خصوص مطالبات پرسنلی ما نیز دغدغه داریم و قبل از اینکه معاون دانشگاه باشم کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستم و گاه حقوق خود را دیرتر از شماها می‌گیرم گفت: خبر خوش اینکه هیئت رئیسه دانشگاه تصویب کرده از این به بعد درآمد بیمارستان به خود بیمارستان داده شود تا همانجا تقسیم کنند و چالش‌ها کمتر شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi