پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار انتخاباتی در باشت نسبت به هرگونه تخلف

به گزارش کرونا از باشت، دومین  جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی با حضور فرماندار شهرستان باشت، رئیس دادگستری، دادستان، مربی آموزش استان، بخشداران بخش مرکزی و بوستان فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و هیئت‌های اجرایی نظارت و بازرسی در سالن اجتماعات فرمانداری باشت برگزار شد. در این جلسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103469
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

هشدار انتخاباتی در باشت نسبت به هرگونه تخلف

به گزارش کرونا از باشت، دومین  جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی با حضور فرماندار شهرستان باشت، رئیس دادگستری، دادستان، مربی آموزش استان، بخشداران بخش مرکزی و بوستان فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و هیئت‌های اجرایی نظارت و بازرسی در سالن اجتماعات فرمانداری باشت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت‌الاسلام یوسف باقری رئیس دادگستری شهرستان باشت گفت: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضائیه پیشگیری از وقوع جرم است که در همین راستا دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان باشت تشکیل شد تا با پایش و رصد مدام و مستمر فرایند انتخابات هم قبل از انتخابات و هم در حین انتخابات و هم بعد از اجرای انتخابات در برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم وهم در صیانت از آرای مردم و مهمتر از آن در پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی قدم برداریم.

در ادامه جلسه سید علی رجایی منفرد دادستان شهرستان باشت موارد قانونی برگزاری انتخابات را بر اساس قوانین انتخابات در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی بیان داشت و به سوالات حاضرین در جلسه با توجه به قوانین انتخابات پاسخ لازم داده شد.

سپس نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت گفت: مهمترین اولویت شهرستان باشت در حال حاضر و در این برهه زمانی موضوع انتخابات است و به همه عوامل اجرایی، ستادهای انتخابات فرمانداری، هیاتهای اجرایی و نظارت و همچنین بازرسی و دیگر عواملی که به هر نحو در انتخابات دخیل هستند و مسئولیت دارند اصل بی طرفی مطلق را در انتخابات خط قرمز خود بدانند.

5 گلزار شهید در چاروسا ساماندهی می‌شود
دنبال کنید

هشدار انتخاباتی در باشت نسبت به هرگونه تخلف 3

وی افزود: برای برگزاری انتخابات به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مر قانون توجه شود و چنانچه از هرعاملی که دخیل در انتخابات هستند تخلفی صورت پذیرد برابر مقررات و قوانین به تخلفات اداری و مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

این مسوول افزود: توجه به چهار راهبرد اصلی (امنیت، مشارکت، سلامت، و رقابت سالم ) که مقام معظم رهبری فرمودند و رعایت دقیق مر قانون در انتخابات الزامی است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi