یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی اردبیل برطرف شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: هر چه سریع‌تر به شهرک‌های صنعتی از لحاظ زیرساختی رسیدگی کرده و موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103238
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی اردبیل برطرف شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد  در نشست با فعالان عرصه تولید در اردبیل اظهار کرد: همان طوری که دانشمندان و مفاخر این کشور نظیر تهرانی مقدم‌ها، ایران را در عرصه دفاعی مقاوم کرده‌اند، باید در عرصه اقتصادی نیز به همین سبک و سیاق عمل کرده تا بتوانیم از تلاطم اقتصاد جهانی و تحریم‌ها به سلامت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: در ۴ سال دوره نمایندگی به این باور رسیده‌ام که به جای حل مشکلات انفرادی در شهرها و روستاها، شایسته است تا چهار تا پنج مشکل اساسی استان را نظیر واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال احیا کنیم تا زمینه اشتغال و درآمدزایی برای جوانان و افراد بیکار فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این چهار سال بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ درخواست شغل به دفتر ما ارجاع شده و ما سعی کردیم در حد وسع و توان به اشتغال این افراد کمک کنیم اما ضروری است با اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی در این استان به اشتغال پایدار و مولد دیگر همتی راستین داشته باشیم.

نیکزاد افزود: راه‌اندازی کارخانه‌های بزرگ صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حتی بیرون از شهرک‌ها می‌تواند وضعیت بهتری را در عرصه اقتصادی برای استان اردبیل رقم بزند که پیگیر این موضوع از طریق تعاملات ملی هستیم.

وی به وضعیت نامناسب آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی شماره یک و ۲ اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: بوی تعفن در اطراف شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل واقعاً تأسف بار است و مسافرانی که از فرودگاه راهی اردبیل می‌شوند، در مسیر با بوی متعفن آزار می‌بینند.

ضرورت توانمند سازی زیر ساخت‌های استان فارس و شهر شیراز
دنبال کنید

نیکزاد ضرورت تخصیص اعتبارات حوزه صنعت و تولید را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به بهانه کنترل نقدینگی و کاهش تورم بانک‌ها به صورت سهمیه‌ای تسهیلات می‌دهند که این امر به نفع اقتصاد و تولید نیست.

وی از دولت سیزدهم خواست تا با مهار مافیای قدرت و ثروت و عده‌ای دلال زمینه تزریق نقدینگی را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده و در کنار آن تخصیص اعتبارات عمرانی را در چهار ماهه باقیمانده سال شتاب بیشتری ببخشند.

نیکزاد با ابراز خرسندی از تخصیص یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت به استان اردبیل بیان کرد: ۲ استان آذربایجان غربی و اردبیل از این منابع بهره‌مند شدند و دیگر دولت پرونده تهاتر نفتی را بسته و به هیچ استانی مجوز تخصیص نمی‌دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مدیریت شهرک‌های صنعتی خواست تا هر چه سریع‌تر به شهرک‌های صنعتی از لحاظ زیرساختی رسیدگی کرده و موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi