پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر به وضعیت بد راه‌های دیشموک در نماز جمعه

به گزارش کرونا از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنایات و کودک کشی های رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد: درگیری هایی که بین ارتش صهیونیستی با جنبش حماس و جهاد اسلامی در سالهای اخیر رخ داده است هر بار کوتاهتر از قبل بوده است و در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103121
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

کرونا :

تذکر به وضعیت بد راه‌های دیشموک در نماز جمعه

به گزارش کرونا از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنایات و کودک کشی های رژیم غاصب اسرائیل بیان کرد: درگیری هایی که بین ارتش صهیونیستی با جنبش حماس و جهاد اسلامی در سالهای اخیر رخ داده است هر بار کوتاهتر از قبل بوده است و در نهایت به دلیل قدرت مقاومت، صهیونیست‌ها با تن دادن به شروط مقاومت مجبور به آتش بس می شدند.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه تعداد تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ چهل روزه اخیر با تلفات آنها در همه جنگ های قبلی برابری می‌کند، افزود: در صورت ادامه دار بودن جنگ تلفات این رژیم قطعا به مراتب گسترده تر خواهد شد.

وی حضور سربازان این رژیم در غزه و سایر محله های شهر را سبب طولانی تر شدن جنگ دانست و گفت: با توجه به اینکه نیروهای مقاومت از مین ها  و تله های انفجاری و پهبادهای انتحاری علیه دشمن غاصب استفاده میکنند و در کمین سربازان، تانکها و تجهیزات دشمن نشسته اند، هزینه های انسانی آنها را افزایش خواهد داد و یقینا حق پیروز خواهد شد. 

امام جمعه دیشموک آسیب‌های اقتصادی و مهاجرت صهیونیستها به خاطر نبود امنیت و هزینه های هنگفت نظامی در جنگ با غزه را زمینه ساز سرنگونی دولت نتانیاهو برشمرد و افزود: هم اکنون زمزمه این سرنگونی از سوی رسانه ها و معترضان داخلی رژیم صهیونیستی به گوش میرسد.

راوند با اشاره به پی بردن دنیا حتی کشورهای غربی به خباثتها و خیانتها و کودک کشی های رژیم غاصب و تنفر جهانی علیه این  رژیم، بندر ایلات تنها بندر اسرائیل در دریای سرخ را بندری راهبردی در اقتصاد رژیم صهیونیستی بیان کرد و گفت: بیش از ۹۰درصد از تجارت از طریق این بندر انجام میشود و حمله نیروهای مقاومت عراق به این بندر زیر سایه حضور آمریکا در عراق نشان دهنده دست یافتن عراق علیرغم تحریمها به توانمندی تسلیحاتی بالاست که می‌توانند با موشکهای دقیق و پهبادهای انتحاری بندر کلیدی اقتصاد صهیونیست‌ها را ۵۰۰کیلومتر آن طرف‌تر مورد حمله قرار دهند.

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۷۳ نفر رسید
دنبال کنید

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به تعداد بالای داوطبین در این دوره نسبت به ادوار گذشته، این یک حد نصاب چشمگیر است. 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه هر رفتاری می‌تواند نرخ مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرد، افزود: این رفتارهای مطلوب عملاً در مسیر تقویت و مشروعیت و مقبولیت و اقتدار ملی خواهد بود.

وی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری درباره اینکه چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت اصول اصلی انتخابات هستند و متولیان باید به تامین این اصول و ارکان پایبند باشند، گفت: کسانی که کاری انجام دهند تا مشارکت مردم کمتر شود، مخالفین  با ایران قوی هستند و می‌طلبد که مسئولان با تلاش و خدمت شبانه روزی  و امید آفرینی در مردم  زمینه انتخابات سالم، باشکوه  و پرشور را فراهم کنند. 

امام جمعه دیشموک با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب و همچنین روز پرستار تصریح کرد: هرچند وجود مبارک حضرت زینب عقیله بنی هاشم مستجمع همه خوبی های انسانی و زیبایی های الهی است و در فرهنگ اسلام ناب مصداق بارز انسان کامل است اما با توجه به اصلی ترین وطیفه ما نسبت به انسان کامل، الگو گیری الگو بردار ی از آن بانوی بزرگوار است. 

حجت‌الاسلام راوند راه شناسی و راهنما شناسی را از دیگر ویژگیهای حضرت زینب برشمرد و گفت: مصداق راه شناسی آن بانوی بزرگ این بود که نماز شبش ترک نمی شد و اینکه دست از امامش نمی کشید مصداق راهنما شناسی آن حضرت است. 

وی شجاعت زینبی را بارزترین و شاخص ترین خصلت آن حضرت دانست و افزود:شجاعت سه مرحله و مرتبه دارد که مرحله اول به معنای نترسیدن از ظالم است و مرتبه بالاترتسلط برهوای نفس است  و بالاترین مرتبه شجاعتی است که انسان در حوادث روزگار خود را نبازد وچه پیروز باشد و چه شکست بخورد صبر و استقامت داشته باشد و حضرت زینب هر سه مرتبه را در حد اعلا داشتند. 

کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۸۶ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

 راوند در پایان با اشاره به مشکلات راههای منطقه گفت: راه بعضی از روستاها چندین روز قطع است و دانش آموزان روستایی نمی توانند به مدرسه بروند و راه اصلی و ارتباطی دیشموک به مرکز شهرستان جهت اصلاح تخریب شده است اما به حال خود رها شده است و از راهداری استان انتظار داریم که به موضوع راههای ارتباطی بخش به خصوص راه ارتباطی به قلعه رئیسی همکاری و تلاش مضاعفی داشته باشند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi