چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست ویژه استاندار از بزرگان و معتمدین گچساران و باشت

به گزارش کرونا از گچساران سید علی احمدزاده در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است و درختی که از خود مردم و توان‌ مردم کار آن آغاز شده است. وی بیان کرد: اما به خاطر باورها و اعتقاداتی که بسیج داشته و در تک تک بسبجیان نیز وجود دارد این نهاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103052
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۲۵

کرونا :

درخواست ویژه استاندار از بزرگان و معتمدین گچساران و باشت

به گزارش کرونا از گچساران سید علی احمدزاده در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است و درختی که از خود مردم و توان‌ مردم کار آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: اما به خاطر باورها و اعتقاداتی که بسیج داشته و در تک تک بسبجیان نیز وجود دارد این نهاد یک مجموعه منحصر به فرد در تمام دنیا شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسیج در حالی شروع به کار کرد که همه دنیا علیه ما بود و با دور اندیشی امام راحل از دل مردم و سپاه پاسداران بسیج تشکیل شد.

احمدزاده عنوان کرد: بسیج هم سرنوشت جنگ را تغییر داد و آینده نظام اسلامی را با اقتدار رقم زد.

وی گفت: سپاه پاسداران ابتدا با کار فرهنگی و کار اعتقادی با این بینش که باید با فکر مردمی قدم برداشت و بر اساس باوری که داشتند به نیروی بی‌مثال در دنیا تبدیل شده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نتیجه بینش، اعتقاد بسیحیان و ولایتمداری آنها به همراه رهبری ولی فقیه کار به جایی رسید که دشمن در برابر نیروی مقتدر بسیج کم آورد و جنگ را واگذار کرد.

احمدزاده بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی نیروی مقتدر بسیج به کار خود ادامه داد.کشور ما به جایگاهی رسید که هیچ نیرویی توان و قدرت جنگیدن با ایران و نیروی بسیج را ندارد و از جنگ با ما منصرف شدند.

وی افزود: در غزه الگو گرفته از تفکر بسیجی با صهیونیست مبارزه می کنند و مردم در دنیا از مقاومت غزه نیز حمایت می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نیروی مقاومت در میدان نبرد گفت: این یک نیروی جدید به نام جبهه مقاومت است که بسیار قدرتمندبوده همانگونه که سید حسن نصرالله گفت نیاز نیست ما وارد جنگ با اسرائیل شویم نیروی حماس برای آن کافی است ما منتظر آمریکا و مقابله با آن‌ها هستیم.

۸۷درصدواحدهای تولیدی بتن آماده در استان غیر استاندارد هستند
دنبال کنید

احمدزاده اضافه کرد: دولت اسرائیل بیشتر از فلسطین به دنبال آتش بس است و برای او نیز این اقدام مهم است، بیش از ۱۳ هزار نفر از مردم غزه کشته شده که بیش از ۳ هزار نفر آن کودک بوده است.

وی گفت: امروز میدان مقاومت همه گیر شده چون مردم در جای جای دنیا به میدان آمده و پرچم فلسطین را بالا می برند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عده ای شیعه می شوند و عده ای نیز در مذاهب خود می مانند ولی پرچم مقاومت را بر سر خود می گیرند، امروز به قدرت رسیدن مستصعفان را مشاهده می کنید و قدرت در صحنه های جهانی از آن مقاومت است.

احمدزاده اضافه کرد: هیچ دولتی در دنیا جرات موشک زدن به پایگاه های آمریکا را ندارد، این ارتش در مقابل جبهه مقاومت مستاصل است. 

وی ادامه داد: آنها پیک می فرستند تا ایران به پایگاه های آنها حمله نکند.غلط به خورد مردم داده نشود کسانی که حقوق بگیر دشمن و غرب هستند بدانند غزه تا کنون سقوط نکرده است، بیمارستان کوچکی در گوشه ای از غزه گرفته شد تبلیغات کردند که غزه سقوط کرده اگر این اتفاق رخ داده بود اسرائیل نیروهای خود را بمباران نمی کرد.

احمدزاده بیان کرد: حزب الله قهرمان هنوز وارد جنگ نشده و فقط دشمن را زمین گیر کرده است هنوز مقاومت تمام توان خود را به کار نبرده و آثار پیروزی در حال نمایان شدن است، این راهی که بسیج شروع کرده در دنیا هم اکنون خود را نشان داده است.

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب
دنبال کنید

استاندار کهگیلکیه و بویراحمد گفت: به زودی به نوک قله ها خواهیم رسید دشمن شما را نا امید نکند، به مردم امید دهید دولت مستضعفین در دنیا پیروز خواهد شد. این مردم به فرماندهی بقیه الله وارث زمین خواهند شد.

احمد راده افزود: از همه مومنین و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند می خواهم که وحدت را سرلوحه کار خود قرار داده که ما را سربلند نگه داشته وحدت می باشد عامل این وحدت ولی فقیه است.

وی گفت: وحدت بین همه آحاد مردم مهم است،امسال انتخابات را پیش رو داریم و دشمن به حضور نیافتن مردم در انتخابات امید بسته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:برای مشارکت مردم پای صندوق ها تلاش کنید برای رقابت مشکلی نیست و ما جزو امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شویم حضور مردم بسیار مهم است زیرا نشان‌می دهد که پشت حاکمیت هستند.

احمدزاده ادامه داد: از مردم می خواهم برای دفاع از خون شهدا و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت پای صندوق های رای بیایند و برای حضور آنها در این رویداد تلاش خواهیم کرد، حضور مردم یعنی دموکراسی.

وی گفت: گچساران و باشت سابقه خوبی در نیرو پروری و استعدادهای کم‌نظیر در کشور هستند اما مدتی دچار آسیب جدی در این خصوص شده است از تمام بزرگان برای بازگشت گچساران و باشت و تربیت نیروی جوان و نخبه دعوت می‌کنیم باید وقت گذاشته و تلاش کنند.

احمدزاده ادامه داد: گچساران باید به جایگاه خود برسد و برای تربیت نسل جوان و رسیدن به این جایگاه تلاش شود مردم به برخی از سایت‌ها و‌ پیج‌ها که برای نا امید کردن مردم می‌نویسند و اینکه بگویند کسی پای انتخابات نمی‌آید توجه نکنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi