یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان باشت با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان+تصویر

به گزارش کرونا از باشت، اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان باشت با حضور امام جمعه ، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، هیئت رئیسه مجمع، نخبگان و هیئت رئیسه و اعضای کارگروه‌های موضوعی و تخصصی مجمع،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102992
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

کرونا :

برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان باشت با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان+تصویر

به گزارش کرونا از باشت، اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان باشت با حضور امام جمعه ، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو رئیس ستاد اقشار بسیج سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، هیئت رئیسه مجمع، نخبگان و هیئت رئیسه و اعضای کارگروه‌های موضوعی و تخصصی مجمع، هیئات اندیشه ورز بسیج، شورای اقشار بسیج، مسؤولان قرارگاه‌های تحول محلات و مسؤولین ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان باشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد.

برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان باشت با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان+تصویر 6

سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت اظهار داشت: مجمع بسیجیان درصدد بهره‌گیری از هیئت‌های اندیشه‌ورز، شناسایی ظرفیت‌های تحقق اسلامی تا رسیدن به حد اعلاء، افزایش هم‌افزایی به‌منظور ارائه چهره نخبگانی تشکیل شده است.

وی افزود: این مجمع با پرداختن به مسائل اولویت‌دار با رویکرد بیرونی و درونی سیاست‌های بسیج را دنبال می‌کند و نسبت به برگزاری جلسات ماهیانه و فصلی اقدام می‌کند.

 سرگرد عبدی پور اظهار کرد: امیدواریم با افزایش هم‌افزایی اقشار مختلف بسیج بتوانیم مسیر مطالبه‌گری را طی کنیم.

امام‌جمعه باشت؛ما دنبال گزارش نباشیم نتیجه باید خود نمود پیدا کند

حجت الاسلام امید گنجه ای امام جمعه باشت در اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان شهرستان باشت اظهار داشت: قرآن کریم در سوره فتح ویژگی هایی یاران پیامبر را بر می شمارد  از جمله اینکه سرسخت با کفار هستند و با خودی ها مهربانند این ها در حال رکوع و سجود هستند منظور این است که در حال عبادت هستند دنبال فضیلت ها در جامعه هستند و نسبت به منکرها حساس هستند نسبت به معروف ها مشتاق هستند و کارشان برای رضایت خداوند است و برای رضایت دیگران کاری نمی کنند البته در کنار رضایت الهی رضایت دیگران هم خواهد بود.

گنجه ای ادامه داد: چهره این ها از زیادی عبادت نشان برداشته است یعنی انسان به چهره این افراد که نگاه می کند یاد بدی ها نمی افتد.

برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان باشت با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان+تصویر 7

امام جمعه باشت افزود: شما همین بسیج را نگاه کنید اوایل انقلاب یک سازمان تقریبا سازمان نیافته بود ولی امروز بسیج را که می بینید کاملا سازمان یافته است نسخه خارجی بسیج همان جبهه مقاومت است که استکبار را به زانو درمی آورد این جوانه پنهان بود و کسی فکر نمی‌کرد به یک درخت تناور برسد.

اردوی 9 روزه گروه جهادی دانشجویی در روستای محروم رود ایوک دیشموک+تصاویر
دنبال کنید

گنجه ای گفت: رهبر انقلاب خودشان شخصا با تعجب از شخصیت شهید سلیمانی یاد می کند که چقدر باید نیروی ایمان و عقیده و تلاش و پشتکار و امید و سرسختی در یک انسان جمع شود که تبدیل شود به شهید سلیمانی و ترس کفار را برانگیزد.

وی افزود: قطعا شهید سلیمانی و امثال ایشان از بسیج رشد کردند و قطعا رویش‌های دیگری را هم خواهیم دید.

گنجه ای خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چند روز پیش در جمع هوافضای سپاه فرمودند وقتی قدرت علم و ایمان با هم جمع شوند معجزه ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: چند روز پیش خدمت سردار خردمدل و نماینده محترم ولی فقیه در مجمع صالحین بودیم بودیم یک چیزی سردار گفتند که باید رده ها به آن توجه کنند ایشان گفتند در حلقه های صالحین ما دنبال گزارش نیستیم باید نتیجه خودش نمود پیدا کند مثلا در مساجد و نماز جمعه نتیجه را ببینیم امیدواریم در جمع های این‌ چنینی تلاش کنیم معضلات مختلف را بررسی و حل کنیم و سال دیگر به عنوان گزارش ارائه دهیم  همانگونه که مقام معظم رهبری همواره می فرمایند با کار کردن می‌توان امید آفرید.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که اصل ها ثابت و فرع ها فی السماء است و آثار و برکات وجودی بسیج را نه تنها در کشور خودمان بلکه در جبهه مقاومت می بینیم.

وی ادامه داد: بسیج یک تفکر است شیخ زکزاکی که در نیجریه فعالیت می کند که جمعی از مردم آنجا را به مذهب تشیع دعوت کرده او هم تفکری بسیجی دارد.

این مسوول خاطرنشان ساخت: بسیج نژاد، لباس و رنگ نیست به مرام ، مکتب و تفکر است و ببالید و ببالیم بر خودمان که در چنین فضایی تنفس می کنیم.

ارسلان جو افزود: بعضی نعمت ها است که به شکر آن ها توجه نداریم باید خداوند بزرگ را شکر کنیم که ما را مسلمان آفرید.

معرفی 16 مدیر متخلف به دستگاه قضا/ جلوگیری از 535 استخدام غیرقانونی در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان باشت با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان+تصویر 8

وی در ادامه گفت: خداوند ما را شیعه خلق کرد در کشور مهد تشیع و در عصر خمینی کبیر ما را خلق کرد ما می توانستیم شیعه در عراق لبنان یا جاهای دیگری باشیم اما خداوند اراده کرد زر وجودی ما در جایی قرار گرفت که کشوری اکثریت شیعه و عصر امام خمینی ( ره) و حکیم فرزانه ای که هم اکنون سکان انقلاب را به دست دارد.

رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح استان بیان داشت: ولادت با سعادت حضرت زینب (س) را تبریک می گویم اگر بخواهیم بگوییم اولین جهادگر و تبیین گر حادثه عاشورا و واقعا به معنای واقعی عمل کننده به جهاد تبیین ایشان بودند حتما تایید می‌کنید و قطعا ما نمی توانیم به عمق عظمت شخصیت وجودی ایشان بپردازیم و زبان ما در این خصوص قاصر است.

ارسلان جو با اشاره به مجمع بسیج و فعالیت هایش افزود: امام جمعه محترم سخن خوبی گفتند که این ایده ها در عمل مشکلی از شهرستان را حل کنند همه حرف ما در مجامع جلسات و هیئت های اندیشه ورز این است که مسئله و مشکل شهرستانتان را بگویید.

وی ادامه داد: بعضی مشکلات در شهرستان حل می شود خواهش من این است که در طرح ها و ایده ها و برنامه‌هایی که دارید به بضاعت های شهرستانی توجه کنید.

ارسلان جو ادامه داد: در موضوعات مطالبه گری کنید به گونه ای که تخریب در آن نباشد چون ما اگر به سمت تخریب پیش رفتیم آن سازمان، اداره، رده متولی موضع می گیرد و موضع تقابلی می‌گیرد.

محمدصادق طاهری مسوول مجمع بسیجیان شهرستان باشت گفت: این مجمع دارای ۶ کارگروه فعال شامل کارگروه‌های آموزش، اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، زن و خانواده با اولویت تحکیم خانواده و جوانی جمعیت، بهداشت و سلامت، تربیت و آموزش، رسانه و فضای مجازی در سطح شهرستان است که در این نشست بخشی از دستاوردهای این کارگروه‌ها توسط مسوولان هر بخش ارائه شد.

برگزاری اجلاسیه مجمع بسیجیان باشت با تاکید بر رفع مشکلات شهرستان+تصویر 9

همچنین برنامه بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی قرائت گردید.

تجلیل از فعالان کارگروه فرهنگی و اجتماعی، برنامه پایانی این مجمع بود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi