یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدارس کانکسی در دلفان بر چیده می شود

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس گفت: در موضوع ورزش نشستی با مدیرکل پارلمانی و مدیرکل بودجه وزارت ورزش داشتم که در این نشست اعتبار میلیاردی برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102818
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

مدارس کانکسی در دلفان بر چیده می شود

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای گذشته جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف آموزشی حوزه انتخابیه اعم از کمبود فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی و … مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه بر برچیده شدن  مدارس کانکسی و ساخت مدارس استاندارد در دلفان و به طور کلی در استان لرستان تاکید شد.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس اظهار کرد: همچنین در این نشست موارد دیگری همچون ساخت درمانگاه فرهنگیان دلفان، راه اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و  تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد مطرح شد و مقرر شده است این موارد مطروحه پس از بررسی های لازم در دستور کار قرار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در موضوع ورزش نیز نشستی با مدیرکل پارلمانی و مدیرکل بودجه وزارت ورزش داشتم که در این نشست اعتبار میلیاردی برای تکمیل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه اختصاص یافت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi