شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تکمیل اتاق عمل بیمارستان سیدالشهدا سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: اعتبار لازم برای تکمیل اتاق عمل بیمارستان سیدالشهدا سمیرم از سوی وزیر بهداشت در نظر گرفته شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102809
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تکمیل اتاق عمل بیمارستان سیدالشهدا سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با معاون فنی و زیربنایی و  معاونت راههای سازمان برنامه‌و‌بودجه کشور پیرامون تامین اعتبار پروژه‌های ردیف دار حوزه انتخابیه برگزار شد و مقرر شد مباحث مربوطه در جلسه پس از بررسی های کافی در دستور کار قرار گیرند.

وی افزود: با تلاش های انجام شده عملیات آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر سمیرم با هدف مناسب سازی سطوح کوچه ها و خیابان ها و افزایش رفاه حال شهروندان توسط شهرداری در حال اجرا است و مجددا پیگیری های لازم برای اخذ قیر و آسفالت مورد نیاز از سوی شهرداری های کشور انجام خواهد شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس اظهار کرد: همچنین پیگیری های لازم جهت تامین اعتبار برای تکمیل و توسعه اتاق عمل بیمارستان سیدالشهدا سمیرم از  سوی وزیر بهداشت ودرمان انجام شده است که مقرر شده است دستورات لازم در این رابطه صادر شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای در نشست با وزیر بهداشت برای تامین و تجهیز امکانات مراکز درمانی حوزه انتخابیه مبحثی مطرح شد و در همین راستا نیز قول مساعد داده شده است تا اقدامات مطلوبی در این خصوص انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi