شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرستان رزن رتبه اول آب وخاک کشور را کسب کرد/احیاء 75 رشته قنات در رزن و درگزین

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس، با بیان اینکه تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احیاء ۷۵ رشته قنات باعث شده است که رزن رتبه اول آب وخاک کشور را کسب کند یادآور شد که این قنات‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102791
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

شهرستان رزن رتبه اول آب وخاک کشور را کسب کرد/احیاء 75 رشته قنات در رزن و درگزین

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه کشاورزی به این منطقه تخصیص داده شده است که ۹۵ میلیارد تومان آن از طریق ماده ۵۶ و ۱۵ میلیارد تومان نیز از وزارت جهاد کشاورزی اخذ شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این مبالغ برای احیاء ۷۵ رشته قنات در رزن و درگزین هزینه شد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند. علاوه بر آن در این منطقه ۵۶  لوله‌کشی آب کشاورزی داشتیم که تا ۲ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و این موضوعات باعث شد رتبه اول آب وخاک کشور را کسب کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این منطقه، تصریح کرد: ما در حوزه بهداشت و درمان نیز در حال ساخت بیمارستان ۱۵۰تخت خوابی در شهرستان رزن و ۴ درمانگاه در این منطقه هستیم.  

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال پیگیری‌هایی که انجام دادیم تعداد ۳۰ درمانگاه و خانه بهداشت و یک درمانگاه تامین اجتماعی در این منطقه ساخته شده است و ۶ مرکز فوریت‌های پزشکی نیز در این منطقه مستقر کردیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi