شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اجرای پروژه پایاب قلعه چای در ۳ سال اخیر متحول شده و با سرعت در حال به نتیجه رسیدن است

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۳ سال اخیر در اجرای پروژه پایاب قلعه چای انقلابی بزرگ صورت گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102704
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

اجرای پروژه پایاب قلعه چای در ۳ سال اخیر متحول شده و با سرعت در حال به نتیجه رسیدن است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی علیزاده  به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگ پایاب قلعه چای در محل این پروژه حضور یافت و در گفتگو با مجری پروژه و مهندسان درباره مهم ترین برنامه های در دست اجرا بحث و تبادل نظر شد.

علیزاده با بیان اینکه در سال ۹۸ در بازدیدی که از پروژه داشتم مجموع زمین های بهره مند از پایاب ۳۰۰ هکتار از زمان ابتدا اجرای پروژه بود، اما با زحمات عوامل اجرایی و پیگیری های که در این چند سال انجام شد با تامین اعتبار و تسریع در کار بیش از ۲۳۰۰ هکتار در دستور کار قرار گرفت که ۱۳۰۰ هکتار تا پایان سال کاملا به بهره برداری می رسد و بیش از هزار هکتار دیگر هم با انتخاب و شروع به کار پیمانکار تا پایان نیمه اول سال آتی به این ظرفیت افزود می شود.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر به اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور قرار است ۳۰۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یابد که این رقم از ده روز آینده به نسبت پیشرفت کار به پروژه تزریق خواهد شد.

مجری پروژه قلعه چای در این جلسه با تقدیر از پیگیری های نماینده شهر برای رفع موانع اعتباری و اجرایی این طرح، گفت: سال ۹۹ در وضعیتی قرار داشتیم که حدود ۱۳ میلیارد تومان بدهی داشتیم و مجموع تخصیص اعتبارات بودجه ای ما صرفا حدود یک میلیارد تومان بود. اما امروز در سال ۱۴۰۲ علاوه بر پرداخت بدهی ها و افزایش بودجه سنواتی، تنها از محل سفر ریاست جمهوری ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد که این امر جز با رایزنی‌های مکرر نماینده محترم در سطح وزارت نیرو و معاونت اجرایی ریاست جمهوری ممکن نبود.

پیگیری در جهت تامین اعتبار برای خرید ساختمان خوابگاه دانشجویی مرکز آموزش عالی محلات
دنبال کنید

در پایان این نشست از دو محل پروژه در نقطه T3 و روستای دیزج بازدید میدانی به عمل آمد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi