چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست بصیرتی بسیج رسانه در گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران، نشست بصیرتی و هم‌اندیشی اصحاب رسانه گچساران با حضور سرهنگ ارسلان جو جانشین فرمانده سپاه فتح استان در بسیج اقشار، خوب پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان بسیج رسانه استان در محل نمازخانه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد. عباس رضایی، مسئول بسیج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102591
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

نشست بصیرتی بسیج رسانه در گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا از گچساران، نشست بصیرتی و هم‌اندیشی اصحاب رسانه گچساران با حضور سرهنگ ارسلان جو جانشین فرمانده سپاه فتح استان در بسیج اقشار، خوب پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان بسیج رسانه استان در محل نمازخانه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

عباس رضایی، مسئول بسیج رسانه سپاه فتح در این نشست با اشاره به رسالت مهم بسیج رسانه گفت: بسیج رسانه از جمله قشرهای تخصصی بسیج است که با هدف استفاده از ظرفیت خبرنگاران بسیجی جهت رفع مشکلات جامعه و تقویت نظام فعالیت می‌کند.

وی افزود: خبرنگاران همواره در وسط میدان‌ هستند، در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران و رسانه‌ها فعال و ارزشمندی داریم که همه پا به‌ پای دیگر نهادها و سازمان‌ها برای پیشرفت و آبادانی استان و همچنین سربلندی نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه هم‌اندیشی رسانه‌ای راهبرد بسیج رسانه استان است، تصریح کرد: نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه بسیج رسانه فراجناحی عمل می‌کند و تنها مختص به گروه یا جناح خاص سیاسی نیست در بسیج رسانه از همه سلایق در راستای اعتلای انقلاب بهره خواهیم برد چراکه تعامل، هم‌اندیشی و همکاری لازمه رشد و پیشرفت در هر مجموعه‌ای به شمار می‌رود.

مسئول بسیج رسانه سپاه فتح استان خاطرنشان کرد: با تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در گچساران از ظرفیت بالای خبرنگاران این شهرستان بهره خواهیم برد چرا که معتقدیم هیأت اندیشه‌ورز بازوی فکری کانون بسیج رسانه در این شهرستان است و آنچه در بسیج رسانه اتفاق خواهد افتاد نتیجه تلاش همه خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت گره‌گشایی مشکلات جامعه، امیدآفرینی و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

زمان و مکان برگزاری نماز عید فطر در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
دنبال کنید

رضایی ادامه داد: برگزاری کارگاه یک‌روزه آموزش رسانه‌ای، سفر خبرنگاران به مشهد مقدس و همچنین اعزام خبرنگاران در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.

خوب پور، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه این نشست گفت: از نجیب‌ترین حوزه رسانه در سطح استان برخوردار هستیم، رسالت ما بسترسازی است اگر چه طرح‌های خوبی در خصوص حمایت از رسانه‌ها و همچنین سند جامع رسانه در حال پیگیری است و اگر در مجلس نیز تصویب شود، در آینده‌ای نزدیک بسیاری از مشکلات خبرنگاران نیز رفع خواهد شد.

وی افزود: خبرنگاران در گذشته می‌بایست هفت‌خوان را برای رسیدن به صندوق اعتباری هنر پشت سر می‌گذاشتند اما امروز این رویه بسیار تسهیل شده است و دوستان حتماً شرایط عضویت در سامانه جامع رسانه‌های کشور را مطالعه کنند.

خوب پور با اشاره به رسالت خبرنگاران‌ اضافه کرد: قلم خبرنگاران نباید در اختیار سیاسیون قرار گیرد اما در بحث مشارکت انتخاباتی و دموکراسی دینی حتماً باید تحلیل داشته باشیم و باید قداست قلم حفظ شود امروز نقش و رسالت خبرنگاران در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: انتقاد با راهکار، پیشنهاد و منصفانه باشد هرچند باید روحیه نقدپذیری در جامعه را داشته باشیم به‌هرحال تمام تلاشمان این است که مشکلات خبرنگاران استان را پیگیری و تا حصول نتیجه نیز تلاش کنیم.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi