جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون وزیر: سالن چند منظوره ورزشی در سی‌سخت احداث می‌شود

به گزارش کرونا از سی‌سخت، حمیدرضا خانمحمدی در آیین افتتاح دبیرستان شهید مطهری و خوابگاه شبانه‌روزی خیرساز سی‌سخت گفت: هر جا خیرین ورود کردند مسائل و مشکلات به سرعت حل شد که خوشبختانه در زلزله سی سخت با مشارکت خیرین همه مدارس شهرستان دنا آباد شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102497
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

کرونا :

معاون وزیر: سالن چند منظوره ورزشی در سی‌سخت احداث می‌شود

به گزارش کرونا از سی‌سخت، حمیدرضا خانمحمدی در آیین افتتاح دبیرستان شهید مطهری و خوابگاه شبانه‌روزی خیرساز سی‌سخت گفت: هر جا خیرین ورود کردند مسائل و مشکلات به سرعت حل شد که خوشبختانه در زلزله سی سخت با مشارکت خیرین همه مدارس شهرستان دنا آباد شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در زلزله سی سخت ۴۵ مدرسه آسیب دیدند گفت: ۳۳ مدرسه به سرعت تعمیر و بازسازی ،۴ مدرسه مقاوم سازی و ۸ مدرسه تخریب و بازسازی شدند .

رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور از همت خیرین در امر مدرسه سازی تقدیر کرد وگفت: سالن چند منظوره ورزشی و استخر نیمه تمام سی سخت نیز احداث و تکمیل می شود.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز از تلاشهای خیرین در اقصی نقاط استان تقدیر کرد وگفت: با مشارکت خیرین بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان تاکنون ساخته شده است.

امام جمعه شهرستان دنا نیز در این آیین با تقدیر از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی گفت: ۲۱ مدرسه سنگی در شهرستان دنا وجود دارد که نیازمند بازسازی هستند 

وی تکمیل دارالقرآن و احداث خوابگاه شبانه روزی جهت مدرسه معارف و سالن چند منظوره ورزشی را از نیازهای مهم آموزش وپرورش شهرستان دنا عنوان کرد و خواستار کمک در این زمینه شد.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای دنا ، مارگون و لوداب نیز در این جلسه گفت: دنا مهد فرهنگ و پرورش عالمان بزرگی بوده که توجه به فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد برای پرورش و تربیت دانش آموزان این دیار توسط خیرین کاری ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

جزئیات راهپیمایی 22 بهمن و دعوت ازمردم برای حضور توسط بخشدار
دنبال کنید

درپایان این آیین دبیرستان خیرساز شهید مطهری سی سخت و خوابگاه شبانه روزی فاطمه الزهرا(س) به بهره برداری رسید.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi