چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

چاروسا همچنان بر مدار محرومیت در سفر فرماندار+فیلم و تصویر

به گزارش کرونا از چاروسا، پس از تغییر فرماندار کهگیلویه در هفته گذشته فرماندار جدید در اولین سفر خود به مناطق این شهر به بخش چاروسا سفر کرد. این سفر که ابتدا با غبارروبی گلزار شهید شروع شد از همان ابتدا و یک به یک با حضور بخشدار و اعضای شورای اداری شهرستان به خصوص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102494
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

کرونا :

چاروسا همچنان بر مدار محرومیت در سفر فرماندار+فیلم و تصویر

به گزارش کرونا از چاروسا، پس از تغییر فرماندار کهگیلویه در هفته گذشته فرماندار جدید در اولین سفر خود به مناطق این شهر به بخش چاروسا سفر کرد.

این سفر که ابتدا با غبارروبی گلزار شهید شروع شد از همان ابتدا و یک به یک با حضور بخشدار و اعضای شورای اداری شهرستان به خصوص مدیران راهداری، شرکت گازّ، بنیاد مسکن، منابع آب، منابع طبیعی و امور عشایری به روستاهای بین مسیر سرکشی کردند و مشکلات مردم را بررسی کردند.

بازدید از روستای زرکل، بلویری، سرآسیاب، جاورده، شوتاور، دره خواجه، آبله، و امامزاده سید محمید ادامه داشت.

چاروسا همچنان بر مدار محرومیت در سفر فرماندار+فیلم و تصویر 7

اما آنچنان کار در زمینه راه و جاده های روستایی حرفی برای گفتن نبود مسیر چند روستای آبنوک، دارگنجی و جاده های آنتنی همچنان در چشم بود که بخشدار چاروسا از فرماندار درخواست تهیه قیر کرد که اگر این چند جاده روستایی تکمیل شود جشن نهضت آسفالت در چاروسا گرفته می شود.

مردم دهستان جاورده به خصوص شورای روستا با حضور در ورودی این دهستان خواستار همکاری راهداری و بنیاد مسکن برای بازگشایی و آسفالت ورودی روستا شدند.

ارشیا شورای دهستان جاورده از فرماندار کهگیلویه خواستار همکاری بیش از پیش مسؤولان برای مشکلات مردم شدند و با تقدیر از همکاری بخشدار چاروسا با دهیارها عنوان کرد: دهستان جاورده جمعیت بالایی در شهرستان دارد که امیدواریم در زمینه اعتبارات همکاری خوبی با این روستا شود.

چاروسا همچنان بر مدار محرومیت در سفر فرماندار+فیلم و تصویر 8

این روزها که دغدغه مردم روستای شوتاور چاروسا مشکل گازرسانی برای علمک گذاری بود با درخواست بخشدار از فرماندار و مدیران برای حضور در این روستا مردم این روستا با جمعیت بالا که دل پری از منابع طبیعی و بنیاد مسکن برای حل مشکل خود داشتند فرماندار به دو مدیر درخواست رفع مشکل مردم روستا را داد که مدیر منابع طبیعی اعلام کرد منابع طبیعی هیچ مشکلی ندارد و بنیاد مسکن رضایت دهد تا مشکل مردم رفع شود اما محقق زاده فرماندار کهگیلویه از مدیرکل بنیاد مسکن درخواست کرد که با تعهد ثبتی مشکل مردم شوتاور برطرف شود تا مردم زمستان را با گاز سپری کنند.

چاروسا همچنان بر مدار محرومیت در سفر فرماندار+فیلم و تصویر 9

حضور در شهر قلعه رئیسی و بازدید از پروژه های عمرانی از دیگر برنامه های فرماندار کهگیلویه بود که بازدید استادیوم ورزشی و پروژه نیمه تمام این شهر سبب شد تا محقق زاده پیگیر این مشکل با دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان شود.

رکورد‌شکنی مصرف برق و بنزین در ایران!/ این چند اقدام ساده را در ساعات اوج مصرف انجام دهید
دنبال کنید

ایزدخواه بخشدار چاروسا در بازدید از ورزشگاه قلعه رئیسی با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان و شورای شهر در جهت همکاری برای رفع مشکل این استادیوم تاکید کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار پیمانکار کاشت چمن مشخص تا شاهد رفع این مشکل شویم.

چاروسا همچنان بر مدار محرومیت در سفر فرماندار+فیلم و تصویر 10

اشکبوس رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این بازدید با بیان اینکه در طول یکسال اخیر پیشرفت این استادیوم چشم گیر بود و پیشرفتی ۸۵درصدی دارد نیاز است مسئولان ورزش و جوانان این مشکل برای همیشه برطرف کنند.

داریوش فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در بازدید از ساختمان شهرداری خواستار همکاری برای جذب اعتبار برای تکمیل این ساختمان شد.

نورایی شورای روستای شوتاور در این دیدار تکمیل علمک گذاری و صدور مجوز برای نصب گاز را مهمترین مشکل مردم روستای شوتاور دانست و گفت: روستای شوتاور از بزرگترین روستاهی چاروساست که امیدواریم بنیاد مسکن برای طرح هادی روستا اقدامات خوبی را انجام دهد.

چاروسا همچنان بر مدار محرومیت در سفر فرماندار+فیلم و تصویر 11

نریمان از بزرگان روستای شوتاور هم از مسئولان بنیاد مسکن خواست تا مشکل این دهستان را رفع کند.

دهیار روستای پاتاوه با بیان اینکه از خدمات نظام و انقلاب تشکر میکنیم اما در زمینه های مشکل داریم که باید به جای فقط انتقاد خوبی های نظام و خدمات آن را ببینیم عنوان کرد: در منزل خود گوسفندی فروختم و هزینه بیمه را واریز کردم اما در کنار این مشکل خدمات خوبی در زمینه مختلف انجام گرفت.

وی خواستار نصب دکل همراه اول در روستای پاتاوه شد.

حضور در روستای دورافتاده آبله چاروسا که این روستا به نام پل مرگ معروف است و پل این مسیر بیش از ۴کشته و ۴ زخمی تاکنون داشت بازدید شد و از راهداری خواستند تا مشکل این پل را در کمترین زمان طبق کارشناسی برطرف کنند.

اما مشکل روستای آبله به همینجا ختم نشد و پاکزاد نماینده مردم این روستا در نشستی با مسئولین با تقدیر از حضور فرماندار کهگیلویه که به قول خود اولین فرمانداری است که به روستای آبله رفت تصریح کرد: اختلاف بین راهداری و شرکت گاز سبب شد تا هنوز هیچ اقدامی برای گاز روستای آبله و کمردوغ انجام نگیرد.

یک کلیپ نگران کننده زیست محیطی و پاسخ محیط زیست/آیا پساب گاوداری به بشار می‌ریزد؟+فیلم
دنبال کنید

وی با بیان اینکه عدم اتصال خطوط تلفن همراه، اجرا نشدن طرح هادی و عدم برق رسانی به قبرستان روستا از مهمترین دغدغه مردم روستای آبله بود.

حضور در روستای امامزاده سید محمید از دیگر برنامه های سفر فرماندار و اعضای شورای اداری به چاروسا که درسار شورای روستای امامزاده سید محمید از فرماندار کهگیلویه خواست مشکل طرح هادی روستا را پیگیری کنند.

در ادامه فرماندار به همراه اعضای شورای اداری و بخشدار چاروسا از جاده ارتباطی و خط گاز روستای کل بازار، دره خواجه بازدید کرد و از جاده آبنوک هم بازدید شد.

بخشدار چاروسا در این بازدید با بیان اینکه از تلاش دولت مردمی در بخش چاروسا تشکر می کنیم اما بعضی مشکلات تنها با حضور مدیران کل به این بخش رفع می شوند که امیدواریم همکاری کنند تا با حضورشان مشکل رفع شود.

ایزدخواه با تقدیر از حضور فرماندار در اولین سفر به بخش چاروسا پیگیر مشکل روستاها شد ادامه داد: بسیاری از مشکلات تنها با همکاری ادارات با هم برطرف می شود.

فرماندار کهگیلویه هم از مدیران راهداری و شرکت گاز شهرستان خواست تا از مدیران استانی خود بخواهند در بخش حضور پیدا کنند و مشکل مردم را پیگیری کنند.

محقق زاده با بیان اینکه در این سفر بیشتر با هدف بازدید از روستاها سفر کردیم بیان کرد: حضور مسئولان در مناطق محروم قطعا می تواند تاثیرگذار باشد و در همین سفر به جمع بندی  رسیدیم که امیدواریم مردم نتیجه آن را در آینده مشاهده کنند.

وی از گازرسانی به روستای امامزاده نورالدین، چم لپو و فاریاب توت خبر دادو گفت: از مدیران کل راهداری، بنیاد مسن و شرکت گاز دعوت می کنیم که به چاروسا بیایند و مشکل مردم را پیگیری کنند.

محقق زاده همچنین از تکمیل پروژه های نیمه تمام بخش چاروسا تا پایان سال خبر داد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi